MORGONBLOGGEN: UTSTIRRAD

 

Eftersom alla tuffa killar brukar sitta längst bak i bussen ni vet så sitter jag längst fram.

Men jag har en tuffing här framme också, på en reklamposter för jackor. Jag vet inte vad jag har gjort honom, men han står i alla fall och ser fett arg ut och stirrar rakt in i min själ. Har jag legat med din fru eller? Eller var du tvungen att ligga med fotografen för det där modelljobbet?

Jag är hur som helst lite arg idag för att jag missade matchen igår. Jag tog en liten powernap och vaknade elva på kvällen, och såg att Franco skrivit och undrat vad jag tyckte om matchen. Och jag hajade ingenting och började surra om nån MMA-match som gick i helgen. Det är ju den enda sport jag följer, fotboll har jag släppt rätt ordentigt senaste åren, men satans bajs på Rihannas ansikte att jag missade matchen igår.

Stockholm är sjukt grått idag, men väldigt fint ändå, som alltid. Åker förbi Globen där borta i horisonten nu, och fick värsta patriotkänslorna. Men exakt nu började det regna, så nu gillar jag inte den här skitstaden längre och vill flytta till Zanzibar istället.

Det gick från kärlek till "dra åt helvete" på två meningar. Bra förhållande vi har, Stockholm och jag.

Hahahahaha men nu var det en bil som åkte i en vattenpöl vid ett övergångsställe så det stänkte ner nån lirare som stod där. Nu blev jag glad igen!

Men nu ska jag in i tunnelbanedjungeln istället, hörs sen.

 

| |
#1 - - matilda:

Flytta uppåt i stället, här har vi snö redan..

#2 - - JAG:

hah nä patriotkänslor kan man bara hålla fast vid om man befinner sig inomhus i det här landet

#3 - - B.:

Du vet, det är de stormiga relationerna som får en att verkligen känna. Å det fina med Sthlm är att man vet att man alltid hittar tillbaka till varandra.

Upp