AND I KNOW I DREAMED YOU

 
Ja, alltså nu vill jag ju inte på något sätt låta som en homosexuell bög som är gay, men jag skulle göra skämmiga saker med den här snubben om jag nånsin fick chansen. Jag är ju egentligen en supertuff hiphop-kille som ni vet, men det här bandet älskade jag på det guldiga 90-talet och häromdagen råkade jag ramla över deras musik igen.
 
Tror jag har sagt det förut, men killar med mörka röster som sjunger bra och kan hantera en gitarr, det är fan min kopp te.
 
Nu kanske jag framställt mig själv lite som en fudge-packer ändå, men det är inte ALLS det jag menar när jag säger att jag gillar honom. Jag ÄR straight. Jag bara säger att jag - eventuellt, om tillfället dök upp och omständigheterna var dom rätta plus att situationen jag befann mig i kändes stämningsfull - skulle låta honom lägga ner mig framför brasan och älska med mig passionerat samtidigt som han tittade mig djupt i ögonen och viskade romantiska dikter i örat på mig.
Men det betyder ju inte att jag är bög, bara att jag gillar deras musik, eller hur?
 
ALLMÄNT | |
#1 - - beasty:

Det där är i och för sig inte deras låt utan en låt av Rolling Stones, bara så du vet

#2 - - emil:

Tack, men den lilla upplysningen hade varit ännu mer hjälpsam om det inte vore för att hela videon inleds med att Jay Leno berättar att det är en Rolling Stones-låt.

Upp