VAD HÄNDE EGENTLIGEN?

En bild på mig som min tvillingbrorsas mamma skickade igår...
 
 
 
En bild på mig från Cafét igår som Matilda taggade mig på ikväll...
 
 
 
Jag har lite svårt att avgöra vilken av bilderna jag är sötast på.
Snälla hjälp mig bestämma...
 
 
PS. Jag är den vita killen som blinkar i otakt med ögonlocken.
ALLMÄNT | |
#1 - - Solle:

Definitivt den översta!

#2 - - tjejen:

Haha jo du är exakt lika söt på båda bilderna, jag lovar

#3 - - Linda:

Söt? Vill du uppfattas som söt?
Men ja det är den översta, nåt med håret... och de bulliga kinderna.
Käkar du barr på den bilden förresten?

#4 - - Annika:

Du är ju alldeles bedårande på nedre bilden! Man vill bara äta upp dig som en isglass

#5 - - emil:

Linda:
Nej, eftersom jag är kille så vill jag ju per automatik bli uppfattad som en manlig hunk med raw sex appeal, naturligtvis. SÖTA killar är ju lite gay, eller hur?

Svar på fråga två: Blåbär. Det antar jag i alla fall, minns inget från den där åldern, men eftersom det är en blåbärsbuske jag håller i så drar jag den slutsatsen.

#6 - - Linda:

Haha! Jag flabbar läppen av mig... Ja igen. Tydligen är jag blind, ja jäklar... Blåbär. Själv åt jag nästan en mask när jag var liten så... Du vinner med dina fancy blåbär. Och jag gillar söta killar så det så! Gay eller ej.

Upp