FALLING APART


Okej att jag numera har ett hejdundrande sexigt ärr ovanför ögonbrynet, men jag vet inte exakt hur sexigt det är när ens axlar håller på att trilla av på grund av åtta timmars solande utan solskydd. Imorgon kommer jag se ut som ett jävla pussel som en fyraårig spastiker med ADHD börjat lägga men tröttnat halvvägs och sen blivit magsjuk och lagt en skön spya över hela pusslet. Och tänt eld på det.


Jag brukar aldrig bränna mig eller fjälla eller sånt, min hud klarar sig fint under sommardagarna, så länge jag inte överdriver vilket jag gjorde i fredags. Men ni själbefriade gingers och solkänsliga vampyrer som läser den här bloggen kanske vet hur man ska bete sig i ett sånt här läge? Är det bara hoppa in i duschen och skrubba med sandpapper så allt försvinner direkt istället för att vänta? Eller dra bort det långsamt som skyddsplasten på en mobildisplay?
Eller bara köpa en sån här tröja och hoppas att ingen märker nåt på stranden i sommar?


Självklart med dom där byxorna till också.
ALLMÄNT | |
#1 - - Julia S:

haha det kanske bara är jag...men jag tycker i alla fall att den bilden på dig ÄR sexig. alltså riktigt jävla sexig, men då syftar jag inte på huden som fjällar utan allt annat av det lilla man ser :)

#2 - - Elin:

Emil Emil.. Låt det bara va, även om det kan vara lockande att pilla, who knows, du kanske bara får fler sexiga små ärr annars

#3 - - Sticky:

Niveas After Sun med Aloe vera, är ett hett tips. Brände bokstavligt talat arslet av mig i helgen, men den där Niveakrämen utför mirakel! :)



Och nej, det är inte gay att köpa After Sun...

#4 - - Alice:

Ouch! Aloe vera hjälper, smörj ofta. Och pilla INTE, om du inte vill få ärr.

#5 - - Fia:

Jag e ledsen Emil. Men det e nog kört för din del. Tror bara att du har ett alternativ. Och det är att köpa den där tröjan. Ser ingen annan utväg för dig. Tyvärr.

Upp