YOU'RE A FUNNY GUY

Jag gick förbi centrum halv åtta imorse, och strax efter var det några hjältar som rånade en värdetransport där. Att folk aldrig lär sig, begå inga grova brottsliga handlingar när du befinner dig på en jävla ö, då flyktvägarna blir ganska begränsade. Som vanligt åkte dom fast vid Skurubron, utan några som helst konstigheter.

Men jag garvade åt Simons facebookstatus några timmar senare, när jag läste Sebastians kommentar. Jag har sagt det förut, men för er som inte vet eller som aldrig träffat Sibbe, han är alltså den roligaste människa jag nånsin träffat. Jag känner mig så jäääävla, jävla tråkig i hans sällskap. Jag hinner ju inte säga nåt kul eftersom jag är upptagen med att garva okontrollerat åt exakt allt som kommer ur hans mun. Ni som känner honom vet vad jag pratar om.

Här var hans kommentar idag i alla fall:




Jag vet inte ens om ni tycker det är särskilt skoj, det kanske blir en annan grej när man vet hur han är som person. Aldrig seriös, men alltid med ett seriöst ansiktsuttryck när han säger dom sjukaste grejerna precis hela tiden. Min favorittyp av humor.
Han skämtade om en liknande grej för typ 4-5 år sen som jag faktiskt skrev om på bloggen då, där vårt samtal gick ungefär så här:

Jag: Har du ny mobil eller?
Han: Ja, jag fick den genom jobbet
Jag: Va? Fan vad soft
Han: Ja, jag fick den här klockan också
Jag: Är det sant? Grymt!
Han: Jaa, och den här jackan är tack vare dom också
Jag: Men wow, vad är det för skönt jobb egentligen?
Han: Ja det är sjukt soft, varje månad sätter dom in en summa pengar på mitt konto som jag kan göra vad jag vill med, det är hur bra som helst

Jag höll på att knäckas av garv när jag fattade att det var lönen han snackade om. Alltså, är det nån människa i den här världen som borde skriva en bok, ha en blogg, vara skådespelare, bli stand up-komiker, eller vad som helst, så är det fan Sibbe...

ALLMÄNT | |
#1 - - RM:

hahah fan vad klockren!

#2 - - Ehlin:

HHAHhahahhahahHAHAHA!!!!

#3 - - Melina:

hahahahaha jo den var bra

#4 - - Melina:

hahahahaha jo den var bra

Upp