THE AMERICAN DREAM


Okej, mina vänner... snart lämnar jag er på obestämd tid för att ta en liten vända till USA. Planen är att bli illegal flykting där borta och aldrig mer komma tillbaka till Sverige, men vi får se hur det blir med den saken.

Ados brorsa kommer och hämtar mig och Franco typ 03.30 i natt, sen hämtar vi upp Ado och drar till Arlanda. Jag kommer hålla mig vaken tills det är dags, skulle ändå aldrig kunna somna nu med all adrenalin jag har i kroppen. Är så djävulskt taggad på den här resan så ni anar inte. Har velat åka till USA hela mitt liv och nu blir det äntligen av. Heeeeeeerreguden, vad nice det ska bli.


Förresten, sjuk grej, vi var ute i lördags typ 20 pers och stökade runt lite överallt, och sen blev det efterfest hemma hos mig med ett gäng människor typ fem på morgonen. Klockan halv sex så ska Franco gå på muggen, och med halvt uppknäppta byxor i hallen så öppnas dörren till min lägenhet. Ja, då är det min granne Whitney Houston som tydligen bestämt sig för att komma över. Utan att knacka på eller nånting, hon bara kliver in helt oblygt. Franco höll ju på att få en hjärtattack, och jag försökte få Whitney att inse att det kanske är ett lite suspekt beteende att bara kliva in hos främmande människor halv sex på morgonen, men det verkade inte hon tycka. "Jaja... nänä... men okej, vill du ha en öl?" frågade jag då som den artiga granne jag är, och det ville hon. Jag vet inte, men jag får känslan av att det är en mycket speciell människa det där. Hon kanske inte är den vassaste kniven i stallet, vad vet jag. Men skön initiativtagningsförmåga har hon ju i alla fall.


Men hoppas ni har det bra här hemma så länge, era satans jävla as. Jag har ingen aning hur aktiv jag kommer vara med bloggen dom närmaste veckorna, om jag ens kommer vara aktiv över huvud taget. Om ni vill kan ni även kolla in Cims blogg ibland om hon skrivit nåt, även fast hon inte verkar vara så aktiv hon heller.


Nej, nu ska jag sätta mig på balkongen och dricka en iskall Brooklyn, röka en Lucky Strike, titta upp mot stjärnorna och tänka att "Fan, nästa gång jag ser dom här stjärnorna så befinner jag mig på andra sidan jordklotet". Sen kommer jag sucka tillfredsställande och säga "Fan vad sjukt" högt för mig själv.


Au revoir, som dom säger i Amerika! Kommer sakna er!


Mvh Emil - mer taggad än en igelkott.
ALLMÄNT | |
#1 - - Nathalie:

KOMMER SAKNA DIG OCKSÅ EMIL!



Bara tanken på att inte ha några nya inlägg att läsa på flera veckor gör mig, på riktigt, deprimerad :( Men får läsa igenom ditt arkiv för sjuttonde gången helt enkelt, och vänta tålmodigt!



Ha så jävla grymt där borta nu och puss och kram! :D

#2 - - Jennifer:

Aha då får väl vi gå å gräva ned oss under någon sten tills du är tillbaka då. Jag åker inte till USA igen förrän i November... Fml nä nä jag är verkligen inte avis på dej... Bli inte förvånad om du skulle hitta mej i din resväska.

#3 - - R - Svartvit poesi och teckenspråk:

du menar vassaste knivet i stället eller kanske snabbaste hästen i stallet? Fast det är väl ganska ologiskt med en snabb häst i ett stall iofs.

#4 - - Hanna:

Ha det braaaaa

#5 - - Nour:

Men ÅH, du kan ju inte bara åka iväg sådär ju. Förbaskat också. Då räknar vi med att du skriver en sjuk mängd inlägg när du kommer tillbaka igen. Förhoppningsvis delar du med dig av både underbara bilder och otroliga historier! Det är du skyldig oss. Egentligen inte men ändå. Tyst bara.



Ha det så sjukt UNDERBART Emil och njut av varenda sekundjävel, så hör vi av dig när du är hemma igen. Pussar och kramar och klappar på huvudet.

#6 - - Juliet & Pumipojken:

Ha det bra som fan nu då!

#7 - - Isaura:

Emil, jag är ledsen att göra dig upprörd när du är i din nuvarande USA-extas, men jag måste meddela att du nu komma att missa Top Model Sverige finalen :(



Skämt åsido, ha det grymt i USA nu och snacka en jävla massa äämääricaaan åt mig!

#8 - - long:

R: vadå, klart snabba hästar också måste ha ett stall? Hen behöver ju inte springa I stallet för det.



asså din BAJSKORV emil, du måste blogga.. annars riskerar du nog fängelse för vållande till min och många andras död...

#9 - - Momo:

Blogga INTE. Var bara där, och ingen annanstans.

#10 - - Sassäh ᵔᴥᵔ:

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig dag :):) Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? ;) KRAM

nojjz.blogg.se

#11 - - frisco:

san francisco? kan du tipsa lite yes? åker dit om två månader å e SÅ JÄVLA HAPPY över det, as dem americans say

Upp