WOOP! WOOP!

 
Ibland känns det som att den här bloggen är som en gammal farbror med käpp och höftstrul som springer femtio meter bakom mitt spännande liv och försöker hinna ikapp. "Vääänta Emil, jag hinner inte skriva om allt kul som händer dig hela tiden" skriker han där bakom med hes gubbröst.
 
Men nu har jag stannat upp och ska försöka uppdatera lite sen jag skrev sist.
Jag hörde senast av mig i onsdags, precis innan jag skulle på 25-årsfest i en villa / trädgård i Solna hos killen ni ser på bilden här ovanför.
 
Och herregud vad grymt det var. Sjukt mycket folk och skönt folk dessutom, en plaskdamm full med öl och groggvirke, bål, tequila och extremt bra musik. Den musiken hördes ganska lång väg kan jag lova. När jag passerade Råsundastadion med Franco och Malin hörde jag musiken, och då var vi säkert MINST två kilometer ifrån festen. Jag har seriöst varit på konserter där volymen varit lägre. Och det är precis så det ska vara. "Det här kan bli en bra kväll" tänkte jag när vi hade femhundra meter kvar till festen och jag hörde Hoffmaestro som om jag tryckt örat mot en högtalare.
Dom där jävla högtalarna var stora som kylskåp, och det sjuka var att Jacob som fyllde år sa att det var möjligt att dra upp volymen till 12, men att dom aldrig hade gått över 3:an på hela kvällen. Vet inte om jag vill veta hur 12:an hade låtit, kan tänka mig att hela jävla Solna hade sprängts i luften.
 
"Vi kör på tills polisen kommer och säger åt oss att sänka" var Jacobs plan, vilket chockerande nog hände halv tolv på natten och inte trettio sekunder in i första låten för kvällen som man kanske hade förväntat sig.
 
 
 
En bra start på sommarens förhoppningsvis fortsatta äventyr.
 
| |
#1 - - Anonym:

gubbröst eller gubb-bröst?

#2 - - sara:

hey pooper! du ska väl på Black Star imorrn? bäst för dig. jag jobbar och kan inte åååhkaa till Stockholm, så du måste reppa mig.

Upp