NYA VÄNNER MED HUMOR SÖKES

 
När man är skyldig en kompis tusen kronor, gör som jag gjorde, och får exakt noll respons, då känner jag bara att det uppenbarligen är dags att antingen byta humor, eller byta kompisar.
 
Och eftersom min humor är felfri så är det alltså läge att börja skita i tjejer på krogen i fortsättningen och istället snacka med främmande killar i baren, med hopp om att finna en snubbe som gillar muppiga ordvitsar lika mycket som jag.
ALLMÄNT | |
#1 - - Elle:

Ingen uppskattar en ordvitsar lila mycket som en äkta göteborgare! gött äree

#2 - - Malin:

Typiskt min humor, alla bara suckar åt mig när jag drar mina fyndiga ordvitsar. Tur att jag kan få mig själv att skratta iaf, för det är ju ändå det viktigaste!

#3 - - Emma:

Den var klockren! Hahaha åh dör ^^

#4 - - R - teckenspråk, svartvit poesi, norrland och humor!:

Herregud jag kände att jag var tvungen att skriva till dig direkt. Tycker alltid du överdrivit med dessa malar som besöker ditt sovrum men jag blev just nermejad av ett jetflygplan som träffade mig i ansiktet. Jag for i golvet och sekunden insåg jag att det var en gigantisk mal som smekt mitt ansikte. Men det är lugnt nu. Min man spolade ner den i toaletten. Du kanske skulle ha skaffat dig en sån. Inte en toalett alltså utan en man.

#5 - - C:

Jag tyckte det va fantastiskt roligt!!!!

Upp