CALIFORNIA LOVE


Nu har jag köpt en resa till mina drömmars land, USA!
Jag kan på riktigt inte sluta le, och jag har ett pirr i magen som påminner om nyförälskelse och total eufori. Jag har velat åka dit så länge jag kan minnas, och om mindre än två månader blir det äntligen verklighet. Jag är såååååååååååååååååååå JÄVLA lycklig just nu, ni har ingen aning.

Det har stor potential att bli det bästa jag nånsin gjort i hela mitt liv.
Först USA i drygt två veckor, och när jag kommer hem till Stockholm igen så är det UFC i Globen samma vecka. Det är alltså TVÅ av sakerna på min lista över saker jag måste göra innan jag dör som jag kommer kunna stryka direkt efter varann. Helt. Jävla. Underbart.


Om ni ursäktar mig nu så ska jag göra kullerbyttor i lägenheten samtidigt som jag sjunger "What a wonderful world" i några timmar.

Vänliga hälsningar, killen som älskar sitt liv.




PS. 27 mars - 11 april är när äventyret inträffar... SÅ VI SES SNART MINA KÄRA SAN FRANCISCO-VÄNNER!!!

ALLMÄNT | |
#1 - - Momo:

Yay! Californja-ja, is good to homeless.



Grattis :)



(Glöm för Guds skull inte ESTA bara.)

#2 - - emil:

Tack!



Haha nä jag fick en länk till den där grejen, men tänker att jag fixar det sen... vilket antagligen kommer bli på morgonen samma dag jag ska åka eftersom jag glömde bort det.

#3 - - Momo:

Guuud, jag måste kommentera igen, vad roooooligt Emil!

#4 - - emil:

TAAAAAAAAAACK!!!



För dig som åker till USA en gång i veckan kanske det inte hade varit värsta grejen, men för mig är det bannemej den härligaste musklickningen på internet jag gjort när jag bekräftade och fick se kvittot på bokningen :)

#5 - - Momo:

Inte USA, New York =) Men jag ska till LA i sommar eller höst dock. Vidga mina vyer liksom.



Vad ruuuuuligt! Fan vad skönt att du äntligen gör't.

#6 - - emil:

Okej förlåt, New York! Ja den lilla byn måste man ju också uppleva nån gång.



Och ja, sjukt skönt. Så nu är det bara gå och vänta tills jag går och bryter benet på väg in i taxin till Arlanda. Men tro mig, jag åker dit ändå, inget kan stoppa mig nu.

#7 - - Saraaa:

Vart i det stora landet ska herrn fördriva tiden då?

#8 - - Momo:

Inget kan stoppa dig, förutom en bortglömd ESTA-ansökan =)



Fan, ge mig datumet du åker så ska jag se till att sätta alla larm jag har minst två veckor innan och se till att du fyller i skiten.

#9 - - emil:

Saraaa:

San Francisco!



Momo:

27 mars, så det är mindre än två månader kvar bara!

#10 - - Cim:

Alltsa. Sa javla fint. Antligen. Och du avloser Jessica Aberg perfekt haha, tror hon landar 11 April. Och vet du vad det finaste ar? Jag tror fan att andra veckan du ar har ar spring break. Vilket betyder att jag ar ledig!!! Puss pussgurka

#11 - - karolina:

Det är ju kul när det går bra för andra!!... pff

#12 - - Julia:

Hoppas för din skull att inget lava moln kommer och du blir fast där i en vecka då

Upp