READY TO DIE


Förlåt att jag inte skrivit på några dagar.
Men det finns en anledning.
Jag har drabbats av en sjukdom som heter akut viral nasopharyngit, som i vissa fall kan leda till döden, och då särskilt hos män som påverkas betydligt hårdare av sjukdomen än kvinnor.

Så jag vet inte hur långt det är kvar nu, om det här kanske blir mitt sista inlägg?

Vi får helt enkelt vänta och se.



Förresten, jag glömde skriva det, men akut viral nasopharyngit är alltså den vetenskapliga beteckningen för "förkylning".

Håll tummarna för mig nu, eftersom det är vetenskapligt bevisat att om man tar sitt pekfinger, långfinger, ringfinger och lillfinger, och sluter dom runt sin tumme... det är då mirakel inträffar.
ALLMÄNT | |
#1 - - Lejonkungen (kunginnan):

Och jag som trodde att jag och stephanuuuss skulle på en fantastiskt hyllningsinlägg. Ack som jag bedrog mig...

Guess whoooo!!!

/ den abstinensframkallande sångerskan

#2 - - Anonym:

Få*

Inte på en fantastisk hyllning.

Vi skulle FÅ en fantastisk hyllning...

#3 - - emil:

Fortfarande lika grym på att hantera tangentbordet på en iPhone ser jag!



Just nu är det min egen överlevnad jag fokuserar på, men det kommer nog en liten hyllning senare ikväll :)

#4 - - Anonym!:

Ja eller en hyllning till den fantastiska superkvinnan som med gråten i halsen faktiskt lyckades ta sig till jobbet imorse OCH komma i tid dessutom efter att ha sovit i typ en timme för att vissa två hade så otroligt viktiga saker att diskutera till typ 5 imorse. Jag kan bifoga en bild om så behövs. Med vänliga och bestämda hälsningar stephanuuuss(?)

#5 - - Problemlösaren:

Bästa anonym, vill bara tydliggöra vilka världsproblem som löstes natten den 27/2-12. Problem som inte ens hunnit bli problem löstes! Kommer dock till dig i natt och kramar dig hela natten för att gottgöra nattens avsaknad av sömn!

#6 - - Alice:

Vad fan är det med killar som gör att de blir "dödssjuka" varje gång de får en förkylning? Någon borde forska på detta. Min kompis är förkyld just nu och ligger i soffan insvept i filtar och gnäller något otroligt. Trots att jag gjort kycklingsoppa åt honom. Men are pussies. Men krya på dig Emil! Allas vår favoritbloggare får ju inte dö i sviterna av en så vidrig sjukdom som förkylning...

#7 - - therese:

Du borde klargöra för folket att var och en endast ska hålla en tumme. Om en person håller båda tummarna betyder det nämligen otur. Den andra tummen "raderar ut" turen den första medförde. Om man tror på skrock alltså.

Upp