LÖRDAGSNYKTER

 
Snart ska jag spola av mig den värsta smutsen i duschen, dra på mig lite kläder, gå över till Franco, och sen gå ut och ha en nykter kväll i Stockholm, antagligen på Imperiet på söder chockerande nog. Var är mitt VIP-stammiskort nånstans, va?
 
Är inte taggad på alkohol ikväll, men börjar bli rastlös eftersom jag inte gjort nånting idag och inte sett en enda människa. Det enda jag sagt idag var ordet "penis" när sladden till mitt tangentbord lossnade från datorn för en stund sen. Där nånstans kände jag att det kanske kan vara bra att komma ut i verkligheten och interagera lite. Det är viktigt att komma ut och vara lite social ibland.
 
Att gå ut på krogen nykter har sina för- och nackdelar.
Fördelarna är bland annat att man känner sig extremt mycket smartare och klarsynt och överlägsen alla ärkedårar som snubblar runt på fyllan bland gator och torg. Sparar in pengar som jag ändå inte har. Man vaknar upp so fresh and so clean dagen efter. Och så vidare.
 
Den största nackdelen är väl att det är sjukt jobbigt att umgås med fulla människor när man själv är nykter. Alla är högljudda och jobbiga och äckliga och påfrestande. Ska ta med mig en kökskniv ikväll och hålla folk på avstånd känner jag. Bara stå där själv i ett hörn och skrika "BACKA!!!" om nån närmar sig.
 
Det är viktigt att komma ut och vara lite social ibland.
ALLMÄNT | |
#1 - - Linda:

https://www.youtube.com/watch?v=8wRXa971Xw0&feature=youtube_gdata_player
Kanske funkar annars? Slipper du problemet med kökskniven. Mentalsjukhus istf fängelse...

#2 - - mamma:

Me like!

#3 - - .:

jag rekommenderar köksknivmetoden! Works like a charm!

#4 - - kickinghobos:

...däremot vill jag protestera å det bestämdaste mot påståendet att "det är viktigt att komma ut och vara lite social ibland"

Upp