DISTANT RELATIVES

Mamma, visst har vi nån form av släktträd nånstans?
Jag började nämligen släktforska nu lite spontant, men det är sjukt svårt. Jag vet att morfar och/eller pappa har grävt lite i vårt mörka förflutna... var får jag tag på det?
 
Vill kolla om det bara var rövare och banditer, hästtjuvar och skurkar i vår släkt, eller om det kanske fanns nån liten hjälte där nånstans. Eller om man är släkt med nån adlig lirare eller gammal kung på nåt avlägset jävla sätt?
 
Jag har fått för mig att vår släkt är svenskar så långt bak i tiden till typ Adam och Eva, stämmer det? Jag har så många frågor, men så lite svar.
 
Mvh, din favorit-son Emil
ALLMÄNT | |
#1 - - Syster Anna:

Vi har vallonskt påbrå från pappas sida.

Tror det är My Heritage som pappa och Birgit pysslar med. Jag vill också vara med där. Jag gjorde ett släktträd en gång i tiden, men vet inte alls just nu var det är nånstans.

Upp