CALIFORNIA LOVE (DEL 4)



Mitt resesällskap Franco och Ado står och hänger utanför Cims lägenhet. "Vem av er har legat med flest killar?" frågade jag när kortet togs.



Fortfarande utanför Cims lägenhet. 780 Post street är adressen, om ni vill hälsa på.



Jesus kristus allah akbar i helvetet, vilka backar dom har i den där stan. Bara uppförsbackar också, inga nedförsbackar, hur sjukt är inte det?



Okej, vissa nedförsbackar hade dom, här är en av dom få. Tänk att åka pulka där på vintern. Då skulle ni ha en trasig jävla pulka eftersom deras "vinter" innebär 10 plusgrader och noll snöflingor. Ser ni hur bilarna är parkerade förresten? I dom lite mindre backarna är det lag på att vrida hjulen mot trottoarkanten annars får man böter och blir skjuten. Eller får sitta på Alcatraz resten av livet som för övrigt ligger där ute i vattnet på bilden.



Här var vi nere i Fisherman's Wharf i hamnen för att besöka The Aquarium, och Cim tjatade som fan på mig att jag skulle ta kort på henne framför den där fisken, till slut tog jag fram kameran och gjorde som hon ville. Hon kan inte få nog av hajar den där tjejen.






En massa knasiga fiskar som man var omringad av när man stod på ett rullband och åkte genom en glastunnel inne i akvariet. Jag hatar att äta fisk, men älskar att titta på dom eller fiska dom. Jag blev liiite våt i trosan när jag såg en ENORM vägg utanför där dom hade målat en ENORM jävla val. "Shit, tänk om dom har en blåval här inne?" vilket ju är nåt jag måste se i verkligheten innan jag dör. Jag övergav tanken efter en halv sekund när jag insåg hur efterbliven tanken var. Men för säkerhets skull frågade jag en tjej som jobbade där inne. Nej, det hade dom inte, svarade hon. Fan.



Några grodor som har trekant. Jag som gillar tidelag blev naturligtvis extremt upphetsad av detta. Mycket erotiskt måste jag säga.



Vid det här lilla vattenhålet stod en snubbe som jobbade där och gav instruktioner för hur man skulle bete sig om man ville röra en sjöstjärna. Peta på den med fingret var instruktionen, vilket jag aldrig hade kunnat lista ut själv, och övergav därmed tanken på att olla den.
"Do you guys have any questions?" undrade han sen. Alltså, inte för att vara dryg turist eller så, men vad skulle jag MÖJLIGTVIS vilja veta om en jävla trött sjöstjärna? Absolut ingenting.



Apropå trött...



HAHAHAHA jag och Ado satte på oss fisk-masker, helt jävla sjuka i huvet är vi!! Och HAHA min fisk har solglasögon på sig, har ni nånsin sett nåt knasigare??



Okej, nu pallar jag inte mer. Del 5 som definitivt blir sista delen kommer lite senare!
Kram på knäskålen så länge.
ALLMÄNT | |
#1 - - sandra:

ehm.. du vet att en backe kan inte bara vara en uppförsbacke eller nedförsbacke? det beror ju på åt vilket håll man går. så det där med att san francisco nästan bara har uppförsbackar får du nog tänka över lite

#2 - - Dj facepalm:

Facepalm @ sandras kommentar

#3 - - Emma:

Det finns iaf en rolig fakta om sjöstjärnor. Den du fotade saknade ju en arm (Eller är det ett ben? Hur vet man??) och det betyder att hans avhuggna arm ligger nån stans och lever óch att det så småning om (om den inte redan har gjort det) kommer växa ut en kropp, och fyra armar på den armen. och Den sjöstjärnan du fotade kommer snart att ha en femte arm igen :)



Don't underestimate the boring animals!

#4 - - Annevi:

HUR var UFC i Globen då?

Upp