THE CHAMP IS HERE


Jag är som en hund som blir slagen av kvinnan som äger honom - jag hatar matte. Men just idag kändes det fanimej bra.

Idag fick jag alltså tillbaka matteprovet jag skrev förra måndagen. Jag var bombsäker på att jag skulle få IG+ (Ett extra starkt IG alltså. Man kan ha fel på en uppgift, och så kan man ha JÄVLIGT fel). Men hör och häpna och släng er i brunnen och köp en påse popcorn - jag fick G... PLUS! Så nöjd! Två poäng ifrån VG, vilket kanske är lite osoft men jag klagar inte.


Ni som är faktiskt är BRA på matte kanske upplever det här inlägget som att en femåring skryter över att han klarat av att sätta på sig sina skor helt själv, men i ögonblickets triumf så kan jag inte bry mig mindre. Jag ska nu spendera resten av kvällen åt att high-fiva mig själv. Alltså sitta i min lägenhet och applådera några timmar.

 

ALLMÄNT | |
#1 - - Amanda:

Härligt! Grattis! Jag hatar också matte (som hunden, haha fy fan) så jag förstår hur nöjd du är och respekterar din bragd! Nobelpriset i matematik coming up!

#2 - - mamma:

Grattis min käre son! Jag vet att du kan räkna, du var världsbäst på att räkna kulor när du var liten!

#3 - - malin:

Grattis och bra jobbat! Kämpa vidare nu bara så kommer du bli något STORT en vacker dag, I just know it :)

#4 - - Ehlin:

BRAAAAAAAAAAAAAA! Jag suger också på matte, så jag förstår dig sjukt mkt! You go boy!

#5 - - Anonym:

Läser dina gamla inlägg.. Du var så otroligt rolig!

#6 - - Sandra:

Vet inte vem du är men hamnade här av en slump å har fortsatt slinka in då och då! Grattis till resultatet!

#7 - - SG:

Bra där EMIIIIL :D Jag sa ju det!!

#8 - - Matilda:

Hejhej! fin blogg! kika gärna in min med, kram!

Upp