I AM FAILING


Kom just hem från dagens matteprov.
På matteproven hittills har jag med hjälp av en procents skicklighet, nittionio procents tur och Guds välsignelse lyckats få G+, G+ och VG, men den här gången blir jag fan GLAD om jag "bara" får ett IG.

Men som det känns nu så kommer jag komma till nästa mattelektion och mötas av läraren som vill prata med mig i enrum. Så lämnar vi klassrummet, går ut i korridoren och in i lärarrummet, där hela personalstyrkan (lärare, rektor, vaktmästare och städare) samlats med baseballträn och järnrör för att banka skiten ur mig som straff för att jag gjorde så dåligt ifrån mig på provet. Men men, jag håller tummarna för endast ett IG som sagt.


Lite roligt hade jag på provet i alla fall. Precis innan vi började så visade en kille i klassen sin mobil för mig. Den var helt bucklig och skev, och jag undrade varför den såg ut som om den blivit överkörd av en finlandsfärja. Svaret jag fick gav mig dagens garv. "Nä, alltså jag skulle lägga in en pizza i ugnen igår, och så råkade jag lägga in mobilen i ugnen också". Haha! Hur fan RÅKAR man lägga in sin telefon i ugnen? Men det hade han lyckats med i alla fall, och inte upptäckt det förrän en kvart senare då han skulle ta ut pizzan.

Många sköna historier har jag hört om hur folk trashat sina mobiler, men den där tog fan förstaplatsen. Enda missödet jag haft med pizza i ugn är när jag glömt bort att ta ut den, och man 40 minuter senare går förbi köket och undrar varför det luktar avliden pensionär och ser en pizza som ser ut som en repig LP-skiva med samma konsistens som ett knäckebröd.

Men då är det bara ringa med sin svala och fungerande telefon till pizzerian och be Machmoud styra upp en kebabpizza åt en. #winning
ALLMÄNT | |
#1 - - Julia:

Hahaha! Jag tappade min kära lilla HTC i toaletten på Berns en gång men det där med ugnen var nog värre. Inte äckligare, men mer korkat.

#2 - - Ehlin:

Haha! Uppdatera senare o skriv hur provet gick! :D

#3 - - Anonym:

Haha, jag råkade köra över min HTC med gräsklippartraktorn, skärmen fick inte en repa men baksidan, ojoj alltså

#4 - - Anonym:

Hej snälla-rara-jättesnygga-supersöta-Emil, jag kommer ihåg förra julen när du visade upp dina talanger för julklappsrim. Eftersom du var så duktig då undrar jag om du vill hjälpa mig i år? Har köpt färglada stringtrosor till min kompis för att hon alltid har färglada sockar på sig (måste ju matcha), men kommer inte på något jävla rim. Hjälp mig Eeeeemil

#5 - - Emma:

En kund på jobbet kom med sitt kort som var aldeles smält, bränt och knöligt och ville skaffa ett nytt eftersom hans fru råkat köra hela hans plånbok i micron.. Hur fan lyckas man med det?

Upp