BLOWING IN THE WIND


I bilen igår på väg mot bolaget, och det fina vädret diskuteras:

Karro: Det var jättevarmt hos min mamma, hon har helt vindstilla vid hennes baksida
(fem sekunders tystnad)
Jag: Förutom om hon fiser, då är det inte vindstilla vid hennes baksida
(fem sekunders tystnad)


Årets ordvits 2011, och jag fick noll respons.
Det där skämtet hade dödat i Göteborg. Jag är fan född i fel stad. Stockholmarna tycker bara det är kul med igenkänningshumor om tunnelbanan, chailatte och Stureplan. Så tröttsamt att jag får herpes i hjärnan bara jag tänker på det.
Nu flyttar jag hem till syrran i Götet istället. Alternativt till ett gruppboende för utvecklingsstörda, för det är ju ungefär samma sak. Var jag än flyttar kommer mina kiss och bajs-skämt göra succé känner jag.
ALLMÄNT | |
#1 - - Anna:

Varje gång jag skämtar med utvecklingsstörda så skrattar dom som idioter. Trots jag är ungefär 100% säker på att de fattar noll. Men det är så de lever. trots att de är totalt clueless så skrattar de sig genom livet.

#2 - - melina:

hahaha, funkade hos mig

#3 - - Deli-Anna:

Aaaaahahahahahahhahahaa! Skämt i min smak :D

#4 - - mikaela:

Vad är en tunnelbanan?

#5 - - Syster Anna:

Håller på att pimpa min balkong. Vill du bo där? Kom och sov på soffan annars. Nån natt eller så. Hur länge är du ledig nu? Vill du åka till Danmark? Jag vill åka båt.

#6 - - Anonym:

KISS- OCH BAJSSKÄMT ÄR DE BÄSTA SOM FINNS! :D de som inte fattar det är ju tröga i huvet! GO emil! :D

Upp