SEMESTERPOJKEN

Har jag sagt att jag har semester nu förresten?
Inte?
Jag har semester.

Bilder från igår...








Balkonghäng i en soffa hos Svarta Pärlan, med groggar och Brooklyn Summer i kvällssolen, och skönaste hiphopen i bakgrunden. Peeer-fekt. Sen vidare till Värmdös motsvarighet till Stureplan: Golfklubben. Jävligt kul och jävligt hårt.

Sista bilden är från tidigare under dagen nere i hamnen. Årets första dopp med Maria, Jennie och hennes hund Linus. Jag vet, vem döper en hund till Linus?

Jag stod med vatten upp till knäna i typ 20 minuter som en rädd liten flicka innan jag slängde mig i. Det var skönt, även fast jag helst inte badar när temperaturen i vattnet är lägre än 35 grader.


Frågor?
ALLMÄNT | |
#1 - - Patrik:

Brooklyn Summer Ale - så jävla fin är den!

#2 - - Momo:

Håller med Sommar.

#3 - - Julia:

Du är så jävla söt Emil!

#4 - - Anonym:

SJUKT sexig bild på dig! Raka inte av håret :D

#5 - - Sara:

Om jag ska vara ärlig är du lite lik Tobbe i Eva & Adam. Men söt är du ju också förstås!

#6 - - Rabies:

Raka ICKE av dig håret.



#7 - - erika:

vad hände med tjejen? är hon kvar? är det någon av maria eller jennie?

#8 - - linnl:

snygg du ÄR!!!

#9 - - Anonym:

snygg! haha töönt, man ska ju springa och hoppa i direkt och inte plåga sig själv med att stå där i 20 minuter! :P

Upp