DOGGY STYLE!



Jennies sköna hund Linus fick lite feeling igår och började dansa helt plötsligt.
Jag tog mig friheten att lägga till lite passande musik till videon.
ALLMÄNT | |
#1 - - Rabies:

Du är jättefin på din nya facebookbild btw.

#2 - - Anonym:

haha, ball hund! men lever duu? let me knoooow!

#3 - - Anonym:

haha, ball hund! men lever duu? let me knoooow!

#4 - - SL:

När är nästa MMA-gala?

Lite sugen på att börja se igen efter ett långt uppehåll.

#5 - - Anonym:

Adress till Cim´s blogg?

#6 - - Anonym:

shutupandgrind.blogg.se

#7 - - Anonym:

Emil för fan! Skärp dig mannen! Du bloggen är inte nedlagd om du trodde det. Här kollar man like twice a day om det är något nytt inlägg men nogfan är det samma jäkla doggystyle! jag har läst det typ 3000 miljarder gånger! (-tusen miljarder)

Men skit i oss trogna du! Parta sönder istället!

#8 - - Anonym:

håller med föregående talare heheheheh! saknar dina uppdateringar! men, men det är la sommar :)

#9 - - Jennifer:

Emil, vi erkänner. Vi kan inte fortsätta och gå vidare med våra liv om inte du uppdaterar bloggen snart asså!

#10 - - vi.som.älskar.emil.se:

Ditt satans jävla as, uppdatera för fan !

#11 - - Jannike:

Har du dött eller? Det här är fan inte okej, Emil. Jag är fruktansvärt besviken.



Fast å andra sidan, du har väl semester?

#12 - - Anonym:

fuck you, jag ger upp.

#13 - - Anonym:

vart ääääär du Emil?

#14 - - Anonym:

vart ääär du emil?

#15 - - Momo:

emilbloggen är på semester, badar, solar och grillar ahlgrens bilar.



chill.

#16 - - Anonym:

Fan, man tar inte semester utan att meddela sina läsare först..Uncool.

#17 - - Momo:

inte för att vara den som är den men nu tänker jag vara den ändå men emils förra inlägg hette ju faktiskt "semesterpojken"... hint hint.

#18 - - Anonym:

skillnad på semester från jobbet och semester från bloggen. :P

#19 - - bea:

saknar dig...

#20 - - limpan karlsson:

KOM TILLBAKA!!! JAG SAKNAR DIG SOM FAN EMIL!!!

Vi är nog tusentals trogna läsare som klickar in här varenda jävla dag utan att få respons, skärp dig nu va? Du gör vår dag, ju!

PLEASE COME BACK!



puss och kram trogen läsare som tröttnat på doggy style, vill ha något nytt (^^)



#21 - - Mickis:

Emil.... :/

Upp