1970 SOMETHING


Tog precis bort 122 stycken opublicerade inlägg här på emilbloggen.
Inlägg som var skrivna mellan 14 augusti 2009 och 26 april 2011 - allt från jävligt långa inlägg till inlägg med typ två rader text.

Orkade självklart inte kolla igenom samtliga 122 inlägg för att se om det var nåt guldkorn värt att putsa till och sen lägga ut för allmänhetens ögon, men några var jag ju tvungen att läsa. Och dom flesta var ju vad fransmännen skulle beskrivit som L'anus D'iarré bon de Hérpès, men jag lovar att jag imorgon kommer vakna upp och minnas nåt fantastiskt mästerverk som jag nu råkat radera för all framtid.

Det här är hur som helst mitt 1972:a inlägg på bloggen.
Snart 2000 alltså.


Frågan är nu... vilka här kan ärligt säga att dom läst ALLA inlägg hittills?
I så fall: all kärlek till er, vi är ju praktiskt taget bästa vänner i så fall.
ALLMÄNT | |
#1 - - cammie:

jag har läst alla :D lovar! din blogg är så grymt rolig! jag hittade hit en kväll då jag hade riktigt tråkigt så jag läste alla inlägg som fanns at the time och sedan dess har jag varit fast. du är bäst!

#2 - - Julia:

Jag har läst alla 1972 inlägg på denna blogg + alla inlägg på din förra blogg. Men inte nog med det! Jag har läst de flesta inläggen fler än bara en gång.



Det känns som att jag känner dig vid det här laget, och du vet inte ens vem jag är. Läskigt va? ;)

#3 - - Julia:

Mycket fin franska förresten!

#4 - - Emelie:

Jo då, både alla 1972 på denna blogg och alla på den gamla. Sjukt det är det där att jag vet så mycket onödigt om dig. Sem

Det där med Dennis och Ronny som rakade E:n i håret. Haha

#5 - - patrik:

Ja jobbar på de.. :)

#6 - - malin:

jag har läst allla men de är första gången jag kommenterar :)

#7 - - Sandra:

Jag har också läst alla :)

#8 - - Juliet&Pumipojken:

Jag har läst alla! :)

#9 - - Mickis:

Jag har också läst alla inlägg i både emilbloggen och mittlivsomemil :)

Och juste, Therese har flyttat till Italien så jag har ingen att ringa och skratta med längre, men jag jobbar på att hitta en ersättare. Kommer bli svårt :(

#10 - - Elin!:

Hur kan man INTE ha läst alla inlägg av den bästa bloggaren? Jag har ju följt dig i flera år nu Emil och den dagen jag ser dig på nån random Stockholmskrog kommer jag bjuda dig på en öl som tack för alla skratt och kloka ord du bidragit under årens lopp. Kram på dig!

#11 - - linda:

I have!

#12 - - emil:

Tack alla fina och lojala, ni vet att vi är bästisar va?

#13 - - Anna:

Läst alla! Även dom på din förra blogg, flera gånger. Du är grym!

#14 - - E M I L I A:

Jag! Flera gånger om med vissa inlägg t.om. Jösses så bra du är.

#15 - - Anna:

Jag har läst alla, flera gånger tror jag. När man vill få sig ett skratt är det bara att gräva i arkivet :) Du ÄGER.

#16 - - Jacob:

hehe det här inlägget är det första jag läser (a)

#17 - - Hampus:

gillar att det är nästan uteslutande tjejer som kommenterat.. Och sen patrik förstås. Och dagens gästkommentatör är Jacob. Och nu jag.



Men det är bara för att informera dig om att jag har läst ungefär 12 idag. Och ungefär 20-25 förut, så jag har cirkus 1740 nånting kvar.

#18 - - B.:

Inte jag!! Till min egen stora besvikelse. Kommer aldrig göra det heller, jag har märkt att jag är på tok för ostrukturerad för att nånsin lyckas. Å sen finns det ju de man vill läsa igen å igen å igen... Å de man inte alls vill läsa igen, men som man ständigt ramlar in på om å om igen. Fan... =)

#19 - - Jack:

Jag har läst långt ifrån alla, men till mitt försvar så hatar jag i vanliga fall bloggar och tycker det är förjävla trist så kan inte sitta för ofta och länge. Din är däremot riktigt rolig och läsvärd. T.ex idag hade jag kunnat lägga min tid på att faktiskt jobba, men att uppdatera mig om vad som händer på din blogg var ju roligare. Du har hjälpt mig döda minst 2h idag! Tack å trevlig helg, peace

Upp