UKNOWY


Snart ska jag till mina föräldrar i Trosa och fira min lilla mamma som fyllt år (36 år tror jag det var) men ni som är kvar i Stockholm tycker jag ska röra era feta götar till Hötorget och festa på Mango ikväll, där Saras kompis Mikkan styrt upp en klubb som har premiär ikväll.

Det är Sara den rara, Lina den fina, Mikaela den stela (sjukt ironiskt), och en hel drös andra sköna människor som kommer röja där ikväll som om det inte fanns nån morgondag. Och om ni ser Sara där ikväll (det är bara hålla ögonen öppna efter den sötaste tjejen på stället) så måste ni be henne visa sin SJUKT grymma booty-shake-dans. Den är HELT enastående!

Så... har ni inga planer ikväll, dra dit och vänd upp och ner på stället!
Skriv upp er på gästlistan (bara attenda på Facebook) för gratis inträde och billig dricka mellan 22-23, då kommer ni även få hångla med Lina har hon lovat.


Okej? Bra! Hoppas ni får kuult på restaurangen.

ALLMÄNT | |
#1 - - emma:

kom igen nu emil, spotta ut något litterärt mästerverk om din valborg!

#2 - - julle:

hääälllöööö

post something emiiiiilooo

#3 - - Viccan:

Jag blir ledsen varje gång jag går in på din blogg och upptäcker att du inte uppdaterat. Kom igen nu Emil!

#4 - - Jeffa:

Emil, are u still alive? ;)

#5 - - Syster Anna:

Gör dem inte till vilje, de satans jävla asen.

#6 - - Anonym:

Jag saknar dig, Emil.

#7 - - Julia:

Emil? Vi blir ju oroliga när vi inte hört från dig på flera dagar :(

#8 - - Anonym:

VARFÖR HATAR DU ATT UPPDATERA?

#9 - - RR:

Du är så magiskt snygg att jag tror att jag tuppar av. Varje gång jag ser dig i gustavsberg känns det som att jag får a taste of heaven in my mouth.

#10 - - Cim:

Vart är min vän?

#11 - - Anonym:

Eeeeeemiiiil? :(

#12 - - lina:

emil? kan du snälla, snälla, snälla uppdatera din underbara blogg? bara lite? typ nu? snälla? jag har läst detta inlägg så många gånger att jag nästan kan det utantill, så det vore snällt om du slängde in ett nytt? snälla?

#13 - - Anonym:

Emil förihelvete! ;)

Upp