KNÄCKT

Har precis fått en sensuell massage av en muskulös kille med inoljade händer. Tur att jag låg på mage så att han inte upptäckte när jag "reste upp ett tält" om ni förstår vad jag menar.

Men det var i alla fall naprapaten som var på besök på mitt jobb. Han knäckte sönder alla mina ben i kroppen till små molekyler, så jag hoppas att min evighetslånga nackspärr ska lämna mig ifred nu. Men jag är inte van vid naprapater, så när han ber mig att slappna av och ta ett djupt andetag, följt av att han sliter tag i min nacke och vrider den fyra varv så det knakar som om man trampade på ett gäng torra kvistar... ja, då kickar ju min överlevnadsinstinkt till och jag spänner hela kroppen. Slappna av? Get the fuck outta here.


Jag frågade om det inte är jobbigt att vara naprapat när det kommer en tjock gamling med ryggen full av psoriasis och liggsår, eller nån tanig snorunge med ett elva centimeter tjockt lager finnar på ryggen.
"Äh, det är sånt man får ta" sa han, men berättade om en gång som han masserade en gammal kärring som verkade vara "lite bakom flötet" som han uttryckte det, och hon bajsade på sig medan han masserade.

"Hahahaha, var hon så jävla avslappnad alltså?" undrade jag skrattandes.
Och då bröt han min rygg på arton ställen och jag slutade skratta.
ALLMÄNT | |
#1 - - Cicci:

HAHAHA Fyfan

#2 - - Alabama:

DÖR nu

#3 - - Jessica:



Då kan jag informera om att när du sov passade din blogg på att ge felmeddelandet URL not found och jag blev klart stressad av situationen.

Glädjer mig något oerhört att allt är i sin ordning igen samt att du inte bara är en bra bloggare utan även har begåvats med god smak som gillar min blogg. Ska vältra mig i känslan av att känna mig speciell som får beröm nu ett tag och sedan vänta snällt på mer bloggande från ditt håll.

Upp