ETT INLÄGG OM MIG, AV JOHANNA


Hon är fem dagar äldre än mig, har Sveriges skönaste röst, är Södermalms coolaste tjej, och hon har skrivit ett blogginlägg om mig!


Helt underbart! Läs det på hennes blogg som ni hittar HÄR


Hon hade sett att jag varit ledsen över att ingen skriver om mig, och underbar som hon är så ställde hon upp. Tack Johanna, vad nostalgisk och rörd och glad jag blev! Puss!
ALLMÄNT | |
#1 - - Sofia:

Haha bra inlägg där :)



*"När vi väl träffades på festen fick jag klart för mig att han var lika skön IRL som i bloggen. Ni vet, snabba repliker, dryg och cynisk. Charmig som fan. Resten är historia."*



Det där har jag funderat över lite. Hur du är i verkligheten jämfört med hur du upplevs i bloggen? Om jag nån gång skaffar en blogg så ska jag lära känna dig och ta reda på det på egen hand. Och sen självklart skriva ett inlägg om dig jag också ;)

Upp