DET SOCIALA NÄTVERKET


Man vet att man inte riktigt har hängt med i en engelsktalande film, när man en halvtimme in i filmen reser sig upp i sängen, mumlar några svordomar för sig själv, och börjar leta efter subtitles till filmen.

Så nu ska jag börja om från början av filmen, med undertexter till hjälp.
Min IQ klarade tydligen inte av The Social Network en dag som denna. Men jävlar vad jag älskar att ligga i sängen på söndagar och plöja igenom film efter film med ett glasspaket som sällskap. Om jag just nu fick välja mellan en varm tjej och kall glass så hade jag lätt tagit glassen. Hade jag däremot fått välja mellan en kall tjej och varm glass så hade jag nog tagit tjejen. Tjejer är ju alltid kalla så det är ju inget nytt fenomen precis.
Helst skulle jag i och för sig vilja ha en tjej som matade mig med glassen.


Men men, nu ska jag fortsätta kolla på Facebook-filmen och se om det går bättre den här gången. Jag har visserligen förlorat en halvtimme på att börja om från början, men eftersom vi ligger en timme plus idag så är jag fortfarande 30 minuter till godo.
ALLMÄNT | |
#1 - - Jannike:

Såg den på bio i onsdags. Berätta vad du tycker sen.

#2 - - Jannike:

Såg den på bio i onsdags. Berätta vad du tycker sen.

#3 - - Jannike:

Oj, det där var ju inte alls meningen.

#4 - - emil:

Javisst, den är lite pausad nu bara. Fick du grejerna förresten?

#5 - - Jannike:

Hahahahaha, aa det gjorde jag. Hade tagit kort och lagt upp på bloggen om jag inte hade varit så fruktansvärt rädd att någon skulle förfalska den. Haha.

#6 - - Agnes:

hahah du är ju inte lite skön!

Upp