EN BAKISDAG I SKÄRGÅRDEN

Efter en natt som inleddes vid klockan två och som uteslutande spenderades på Stureplans alla charmiga klubbar var jag helt förstörd på söndagen när Ado ringde och väckte mig. Men på nåt sätt lyckades jag kliva upp ur sängen, och mötte upp folket nere i hamnen där vi åt frukost. Säga vad man vill om Värmdö, men det är inte särskilt asjobbigt att bo i skärgården när det är sommar och solen skiner.




Sitting on the dock of the bay, watching the tiiiiime roll away.




Här trodde Denice att det låg en hand nere i vattnet och klättrade ner för att kolla, med dom andra tjejerna tätt efter. Fruntimmer alltså, helt snurriga i bollen.




Vi fick ett ryck och drog ut med Ados båt. Det var kul.



Okej, musiken kanske inte passar i sammanhanget, men vi hade bara Ados lillebrors cd-skiva att spela, så vad gör man. Men Lisen såg ut att trivas i alla fall. Själv ville jag ha Gyllene Tider och Ted Gärdestad, men vad gör man.




Efter båten mötte jag upp Simon, Jack, Niklas och Milton för att köra en runda fotbollsgolf. Igår var första gången nånsin som jag inte vann, och det kändes fan inte okej. Men jag skyllde på att jag var bakis och att det var första gången på 10 månader jag ens petade på en fotboll. Och så blåste vinden konstigt också.


ALLMÄNT | |
#1 - - B.:

Framförallt så tänker jag att vinden blåste konstigt enbart när det var din tur. Eller hur?

Upp