VAR ALLTID GLAD =)


Här är en bild på Jocke som sitter uppsatt på jobbet. Ingen aning varför just han sitter där, men det gör han i alla fall. "Var alltid glad =)" har han skrivit i pratbubblan bredvid honom. Men jag vet inte, det känns inte som att den texten skulle sitta där. Det enda jag tänker på när jag ser hans ansiktsuttryck där är att han säger "Pfft, skulle inte tro det grabben". Så varje gång jag går förbi så säger jag det högt för mig själv, och tänker på olika scenarion där han skulle kunna se ut så där...

Liten kille: Buuuhuu jag har tappat bort min mamma, kan du hjälpa mig hitta henne?
Jocke: Pfft, skulle inte tro det grabben

Emil: Jocke, kan jag låna fem kronor av dig så jag har råd med nudlar till lunch?
Jocke: Pfft, skulle inte tro det grabben

Chefen: Jocke! Där är du! Kom genast in på mitt kontor! NU!
Jocke: Pfft, skulle inte tro det grabben

Och så vidare.
Men apropå inlägget under det här så måste jag ändå passa på att säga att Jocke faktiskt är en av dom bättre servicemänniskorna på mitt jobb. Så om ni nån gång är där och har fem kassor att välja på, så ska ni välja att gå till honom. Bara ni inte går till Simon, han ollar nämligen alla kundernas varor utom saltlakritsen av uppenbar anledning.
ALLMÄNT | |
#1 - - B.:

Haha, attans. Jag som alltid väljer bort en kassa där det sitter en kille. Risken är så mkt större att han är långsam å trög än en tjej... Du å Jocke är säkert både suuupertrevliga å suuupersnabba. Men min erfarenhet säger att, fler killar än tjejer är det inte. Jag får väl börja tänka om... =)

Upp