SERVICE

Jag har ett tips till er tjejer som är singlar, och er killar som vill köpa jeans:

Gå till Levi's-affären i Gallerian vid T-Centralen. Jag var där igår och blev pålurad ett par jeans av en snubbe som var så jävla len i truten. Jag älskar folk som är grymma servicemänniskor, oavsett bransch dom jobbar i. Jag blev nästan lite kär i honom, om jag bara hade varit lite mer homosexuell av mig. Skön, laid back och rolig människa, extremt hjälpsam och trevlig. Visst, risken är ju stor att han skiter fullständigt i mig och bara vill tjäna pengar till butiken eftersom han trots allt är en säljare - men det bryr man sig ju inte om.


Det är väldigt många kunder på mitt jobb som gett mig beröm för min service och blir glada när dom får hjälp av mig, men det beror helt på vilket humör jag är på. Idag var jag skittrevlig till exempel och orkade till och med skämta lite med dom ibland så pensionärerna garvade löständerna av sig. Men undrar om nån annan kille också sitter och uppdaterar sin blogg nu och berättar om att han nästan blev lite kär i snubben på ICA... hmm, obehagligt. Får börja bli lite grinigare helt enkelt så slipper jag det. "Hej, var det bra så? OKEJ, STICK HÄRIFRÅN DÅ FÖR I HELVETE!". Ja, så får det bli.

ALLMÄNT | |
Upp