GEVALIA - NÄR DU FÅR OVÄNTAT BESÖK


Här är topplistan över olika länder med folk som läser min blogg. Med flest besök från Sverige så klart, och mindre besök från Costa motherfucking Rica. På plats nummer 19 har jag ingen aning vad det kan vara för land. Nån från Bermudatriangeln kanske? Ooooh.

Hur som helst.
Jag har blivit helt stört jävla rastlös senaste tiden, och måste ut i världen igen. Sjukt sugen. Det jag däremot inte är sugen på, förutom potatisbullar (BLÄ!), det är att slösa en miljard pengar på att bo på hotell. Därför vore det väl helt underbart ifall nån av er i nån av dom här länderna sa till mig att "Men du! Emil! Vet du vad!" varpå jag säger "Nä? Vadå?" och så fortsätter ni med att säga "Varför inte bo på min soffa helt jävla gratis, i utbyte mot att jag får chansen att uppfylla en livslång dröm, nämligen att få träffa dig i verkliga livet!" och så säger jag "Men herregud vilken bra idé, kom du på det alldeles själv? Det är ju helt otroligt grymt initiativ!", förutsatt att du inte bor i Finland, för det är ett land jag inte är särskilt jävla sugen på om jag ska vara brutalt ärlig.

Men säg till mig, så bjuder jag på en flaska Fontana Candida i Italien, en Jack Daniel's i USA, en Heineken i Holland eller en tequila i Mexiko. The world is yours, så bjud in mig till den nu för fan.
ALLMÄNT | |
#1 - - Cim:

Du vet vad som gäller. Men jag vågar inte hoppas för mycket, eftersom SF ligger fett långt bort och flygbiljetten förmodligen är ganska dyr. Men soffa, ja. Fest, ja. Sol, ja. Strand, ja. Du vet.

#2 - - emil:

Jag och Jenna kan ju komma och hälsa på er? Skrev precis ett väldigt spontant sms till henne nu och frågade.

#3 - - Aurora:

Men asch, efter din komplimang hos mig så hade du ju kunnat följa med imorgon när jag ska till Andralandet (grattis, ett till land som inte finns med på den där listan, kommer snart!). Du skulle bara ha sagt till lite tidigare!

#4 - - emil:

Cim, nu har jag och Jenna bestämt att vi kommer efter sommaren. När åker ni tillbaka till USA efter Sverigebesöket då? Och när börjar ni plugga igen? Hur länge får vi våldgästa er? Är det varmt där i september? Kommer jag, som sjukt snygg kille, kunna röra mig fritt på gatorna utan att bli påhoppad av massa dreglande snubbar i den homosexuellt liberala staden San Francisco? Många frågor, och jag kräver ett svar inom två minuter.

#5 - - Cim:

Vi åker tillbaks typ 25:e augusti. Börjar plugga tredje september. Ni får våldgästa oss hur länge ni vill. Min bästa vän här nere, Mindy, bor stort och fint, så där finns det också plats. Kompis, det är i september San Francisco-sommarn startar. Helt underbart här då.



Farid har blivit raggad på, fast mest av tjejer. Den enda killen som varit på honom var bartendern på en bögklubb, så det får man väl ta. Så länge vi inte är i bögområdet så är du lugn, men kommer ni hit så ska vi DEFINITIVT dit och skaka rumpa.



Boka flyg. Nu.

#6 - - ira:

New Zealand stor jag for. Var glad!

#7 - - Niki:

En ganska sweet lösning:



http://www.couchsurfing.org



Du kan hitta folk i princip varenda jävla stad i alla länder du kan tänkas vilja besöka. Det är inte bara gratis, du får även privat guidning, sjukt mycket intressantare info och tips än Lonely Planet kan ge dig, och förhoppningsvis en massa nya roliga spännande människor i ditt liv.

Kör hårt.

#8 - - Firemonkey:

En gammal svensk läsare som flyttat till Costa fucking Rica.. så där fick du svar på det.



Finns kall öl här med om du har vägarna förbi.

Upp