EN MILJARD

Så många minusgrader har det varit idag. Kanske mer.
Kaffet jag köpte förvandlades till en isglass med kaffesmak så fort jag kom ut i rymdkylan, så jag skickade den åt helvete direkt. Tyvärr landade den i huvet på en gammal tant som avled omedelbart, men eftersom jag saknar ett samvete så gick jag vidare, visslandes på en glad trudelutt.

Det positiva med kylan var att när jag öppnade butiken imorse så var det bara en enda kund på hela morgonen som hängde hos mig. Det negativa var att den kunden luktade som en skunk som självdött och legat och ruttnat i solen några veckor, plus att han harklade upp snor med tjugo sekunders mellanrum. Jag fick panik till slut och gick därifrån.

Men vet ni vad? Imorse är ett avklarat kapitel i mitt liv, och nu är det bara kvällen som gäller. Och ikväll ska mitt jävla arsle ut på krogen. Låter inte det som en av dom absolut bästa idéer jag nånsin fått? Det är bara ta med sig en termos med varm choklad, ett par sexiga snowjoggers och långkallingar. Kvällens outfit är inspirerad av South Park-Kenny. Alltså är risken rätt stor att jag även kommer dö ikväll.

Men fram tills jag dör så ska jag roa mig med en grej.
Kommer ni ihåg det här?
Så klart ni inte gör det, med tanke på den obefintliga respons jag fick på det där. Man sitter och anstränger sig i typ en timme och är sjukt nöjd efteråt, och inte en jävel bryr sig. Risig stil alltså.
Eller ni kanske inte tyckte det där var så kul? Eller nej, så kan det ju omöjligt vara. That shit's hilarious för fan.

Men nu måste jag pipa iväg. Hörs imorrn, kram.
ALLMÄNT | |
#1 - - malin:

alltså.. haha den där clownen fick mig nästan att slänga iväg datorn, jäklar vad äcklig och läskig den är!

#2 - - Anonym:

finns inget bättre än att sitta på söndagen och kryssa i emils fyllebingo

#3 - - Anonym:

2, 7, 12, 17, 22! BINGO!

#4 - - Anonym:

fett taskigt att man måste bli vän med dej på facebook för att kunna se profilen och de....:(

Upp