SOME LIKE IT HOT

Man vet inte riktigt om man ska ha badshorts på sig och simma till jobbet nu när plusgraderna börjar komma och snön smälter, eller om man ska åka skridskor till jobbet för att det är is under vattnet. Känns som man riskerar livet varje gång man balanserar fram på sina sneakers i detta jävla väder.
Undrar förresten hur lång tid det tar för dom enorma snövallar att smälta som ligger överallt. Bygger man en lift på dom så kan man ju åka skidor där, så stora är dom. Vi kommer få sitta där på midsommarafton och sjunga snapsvisor med midsommarstång och snögubbar bredvid oss. Helvetes jävla bögväder.

Det är nån läsare jag har som bor i Mexiko ser jag.
Vad har ni för väder där borta egentligen?
Eller skit samma förresten, jag vill inte veta. Plus att jag hatar dig.
ALLMÄNT | |
#1 - - Mexico:

Hahaha, här är det varmt, lite kallare idag, nästan så man behövde en tröja.

Ha de

#2 - - Niki:

Och jag kan väl passa på att rapportera att det blåser rätt hårt i Nya Zeeland. Eller på. Jag är ju i landet men på ön. Så... Jaja.

Sitter bak i min campervan och ska väl sova snart, vinden viner utanför de rangliga fönstren och jag har mjukisar, tre tröjor, två filtar och en sovsäck på mig för att inte frysa ihjäl. Det kommer bli en lång natt.

Tackar som frågar!

Godnatt.

#3 - - Rumah Dijual:

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

#4 - - Pakaian Muslim Modern:

Generally I never read whole articles but the way you wrote this information is simply amazing and this kept my interest in reading and I enjoyed it.

#5 - - Jual Beli Mobil Bekas:

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.

Upp