GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR EMILBLOGGEN!!!




Nu kör vi, hörrni. Aldrig brukar man bli så besviken som på just nyårsafton, man tror att det ska bli ens mest fantastiska kväll i livet, men så slutar det alltid i katastrof. Men jag har en bra känsla i kroppen för just den här kvällen. Det kommer bli grymt. Grymt säger jag!

Ska bara spola av mig, sätta på mig skjortan, lista ut hur fan man knyter en slips, på med jackan, greppa dom lila påsarna från Systembolaget och sen drar jag hem till Denice på 9:e våningen i Skanstull där dom andra befinner sig. Sen rullar vi gemensamt vidare till villafest i Solna.

It's gonna be legen... wait for it...

Och den som säger "Gott nytt!" till mig ikväll istället för "Gott nytt år!" hoppas jag får ett riktigt uselt 2011. Jag själv planerar att få ett GRYMT jävla 2011. Grymt säger jag!
Och tjejer... kom ihåg att ragga så in i helvete ikväll, okej? Varenda kille ni får syn på ska ni försöka haffa! Vem vet, ni kanske träffar drömprinsen ikväll?

Förutsatt att ni ska på samma fest som jag ska på alltså.
Hur som helst önskar jag er ett gott nytt år. GOTT säger jag!!



...dary!
ALLMÄNT | |
#1 - - sandrabackman:

Du ska ju skriva "it's gonna be legen... wait for it.." innan tolvslaget och "...DARY!" efter, som Barney gjorde i slutet av en säsong och början av den andra ;)

#2 - - Anonym:

LEGENDARY! Gott nytt år Emil, önskar Dig allt gott! Din blogg är den bästa!



#3 - - Syster Anna:

Grått nytt hår, precis som far, och glad påsk!

#4 - - matilda:

Gott Nytt!

#5 - - Mickis:

Gott nytt år emil. UFC nu biatch!

#6 - - Mickis:

Gott nytt år emil. UFC nu biatch!

#7 - - Anonym:



Jag ber om ursäkt i förhand för att jag frågar dig detta om du inte gillar detta men endå är jag dum nog och frågar för jag skulle verkligen behöva din hjälp!



Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att göra mig en tjänst, en stor sådan och som tack mot det så får DU EN BILDLÄNK. har förklarat snabbt och enkelt hur man gör här: http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment

Stora kramar och tackar i förhand! - kort och gott ska du rösta på min spelningslista.

Upp