NEMO HAR HAFT FRÅGESTUND SER JAG

Och som ni kanske märker så är inte det här en kille som ofta blir röd i ansiktet eller är den lite tystlåtne killen på festen som sitter själv i en soffa och låtsas-sms:ar i brist på folk han vågar prata med.
Nej, detta är en kille i stort behov av en kram. Men ingen kan ju anklaga honom för att inte bjuda på sig själv i alla fall. Här är en av mina favoriter:



- Säg några roliga saker som hänt när du haft trekant, gruppsex eller liknande?

När jag hade fyrkant med Robin i Sunny Beach i somras så låg vi med varsin tjej i samma säng. Helt plötsligt när jag ligger och kör missionär med min tjej så känner jag plötsligt något blött på ryggen. Då står Robin och kommer mig på ryggen!! Helt sådär bara!! Jag blir chockad. Jag får fnatt. Jag trycker upp min tjejs ben och tokpumpar henne - bara för att själv komma snabbt. Medans jag gör detta så ligger Robin breve och eftermysar med sin tjej. Han har inte koll på vad jag gör. Då känner jag att jag behöver komma så jag slänger mig över robin och sprutar han i fejset och kletar runt de med min hand i hans face... Hämnden är ljuv!!! ÄGD!



Och det känns som varje gång man träffar honom över en öl eller whatever så har han nåt liknande att berätta. Ja, då sitter jag där och ska försöka kontra liksom. "Jaaa, men asså, du skulle sett i helgen då... vahettere... vi var på en krog, eehh, nånstans... och vahettere, så såg vi en uteliggare utanför fönstret som spydde på en katt... helt sjukt... mmm..."
Det går liksom inte att mäta sig i sjuka fyllehistorier med honom.

Vill ni läsa resten av hans frågor och svar så kan ni klicka HÄR

ALLMÄNT | |
#1 - - Anonym:

den grabben verkar ha fått ligga rejält i Sunny Beach!

#2 - - Niki:

Det känns väldigt surrealistiskt att den mannen är min bror. ("mannen"...)



Historier som denna får mig även att undra om någon av tjejerna han sätter på någonsin kommer? Det borde jag frågat i frågestunden. Om jag hade läst hans blogg vill säga.

#3 - - Linda:

Lucky bastard? Eller?...

#4 - - Nemo:

Tack Emil :)

Upp