LÄGET?

Precis varit ute litegrann... att jag ens kan skriva det här övergår min fattningsförmåga eftersom jag inte bara är full som en jävla babian, utan att det även är kolsvart i mitt sovrum så tangentbordet är just nu osynligt.
Men jag kommer säkert vara bakis i en jävla massa timmar imorgon så då kommer jag säkert inte orka skriva nåt, så jag kan lika gärna passa på nu.

Är texten dubbel för er också, eller är det bara för mig?
Haha helt seriöst, jag ser texten dubbelt nu...

Här är i alla fall lite bilder från kvällen.

Jag fick låna en kräm på förfesten. Herregud.

Förfesten. Vem av dessa herrar i Adidas-patrullen ägde krämen på ovanstående bild?

Sen gick vi ner till centrum. Om ni tycker att dom ser farliga ut på den här bilden så ska ni se bilden under den här...

...Vad var det jag sa?


Vad kan man säga om kvällen i övrigt? Vi hamnade bland annat på East, det blev lite beef, vi drog vidare till nåt hak, jag styrde upp en dejt med en vansinnigt snygg tjej som jag höll på att driva sönder men som ändå verkade vara på samma nivå, men det är en dejt som inte kommer leda nånstans så det är skit samma, sen blev det svarttaxi (som var grå) till Slussen, där vi käkade romantisk middag på Mickey Dee, sen sista bussen hem.

Och ja... jag hamnade bakom en kille som envisades med att snacka med mig på bussen. Minns inte vad vi snackade om men han tyckte i alla fall att jag var jävligt dryg. Så jag bad om ursäkt och sa "Okej... hur är läget?" varpå han svarade att hans mamma hade hjärninflammation och skit. Vilket självklart initierade en diskussion som gick ut på att man kanske inte ska avslöja för mycket av sitt privatliv för totala främlingar som sitter med en ölflaska i handen på nattbussen. Alltså mig. Det blev en jävligt lång diskussion i alla fall. Och jag förklarade för den killen att han var en idiot på alla möjliga olika nivåer, men ändå fortsatte han att hävda att jag var dryg.

Men ja, lite caps lock är på sin plats nu.
VEM FAN AVSLÖJAR DJUPA OCH JOBBIGA GREJER FÖR ONYKTRA FRÄMLINGAR PÅ EN NATTBUSS NÄR DOM FRÅGAR HUR LÄGET ÄR? Helt jävla ärligt.
En som läser det här kanske lyssnade på diskussionen vi hade och vet vad jag menar, för strax innan jag skulle gå av satt en kille längst bak och frågade ifall jag var Emil som skriver blogg, och ja, det är jag som är Emil som skriver blogg.

Och nu ska Emil som skriver blogg sova i typ fjorton timmar.
ALLMÄNT | |
Upp