EMIL, KILLEN MED SVAG KARAKTÄR

Jag var nyss nere i centrum för att köpa kaffe och en svettig pizza när jag såg den trevliga lilla butiken Kicks och tänkte "Hmm, jag måste köpa en ny deo" och gick in med inställningen att jag rycker ner första bästa deo från hyllan som kostar runt femtiolappen och sen drar jag.

Men icke! Tjejen i affären prackade på mig både det ena och det andra och ställde en miljard frågor jag inte visste svaret på. "När du duschat på morgonen, känns huden i ansiktet sträv efteråt?". Hur fan ska jag, som heterosexuell och jävligt manlig kille, kunna svara på hudvårdsrelaterade frågor?

Hur som helst gick jag ur butiken med en fylld kasse grejer och ett tomt Visa-kort och undrade vad som hade hänt egentligen? Men jag är en sån snubbe som köper allt som folk viftar med framför mina ögon och säger att det är bra grejer. Skulle det plinga på min dörr nu och nån med kostym och Colgate-leende stod där med en kasse bajs som hans självdöda hund producerat och sa att det där bajset var det bästa bajset i världen, då hade jag köpt det.

Jaja, nu har jag inte tid att skriva mer. Dags att duscha och smörja in trynet med nåt franskt helvete på burk och... byta namn till Sebastian och bli bög på heltid. Suck.



ALLMÄNT | |
#1 - - Linda:

Visst är det sjukt? Man köper alltid mer än man tänkt.

#2 - - Anonym:

Skriv om MikaelA

#3 - - Cim:

Sebastian är inte ett bögigt namn. Sebbe. Det är ett sniffa-lim-bakom-dagis-namn. Tro mig. Jag känner han.

Upp