ÄR DU VAKEN LARS?

Går fan inte att blogga ikväll.
Servern verkar ha brunnit upp av överbelastning där borta på huvudkontoret.
Man kan säga att blogg.se är Titanic, och det har precis krockat med ett isberg i form av en miljard blonderade och bloggande flickor där ute i Sverige som känner sig tvungna att berätta för omvärlden om sina spännande liv.

Om nån vill så kan vi chatta lite här i kommentarerna en stund i brist på annat istället.
I'll be your host for this evening.
Har ni några frågor? Har ni några synpunkter? Har ni några kläder på er?
Säg tjenixen i kommentarsfältet så svarar jag där, så skiter vi i bloggandet ikväll, okej?
ALLMÄNT | |
#1 - - Queen B:

Tjenixen vettja!

#2 - - Jännö:

#3 - - Jannö:

Kanske ska skriva något också..



Heej Emil!



Vinkelivink.

#4 - - emil:

Queen B:

Tjillevippen vetja! Vad gör du?



Jannö:

Heeej vink vink heej hej vinkel

#5 - - Queen B:

Just nu - plinkar ner bokstäver här =)

Själv?

#6 - - emil:

Queen B:

Jag läste dina bokstäver du plinkade, och nu plinkar jag egna. Så du har också ett tangentbord ombyggt till ett piano? Så jävla härligt när det kommer musik samtidigt som man skriver, eller hur?



En gång plinkade jag meningen "Vissa hästar är bruna, och vissa hästar är svarta" och Celine Dion - My heart will go on spelades. Helt sjukt, dessutom vet jag inte vad jag skriver om längre.



Men jaaaa.............. annars då?

#7 - - Agnes:

helluu

#8 - - emil:

Agnes:

Hej! Jag röstade på dig i Idol.

#9 - - Queen B:

Nja, mitt tangentbord låter kanske lite mer som ett keyboard piano.. Bra konstigt sånt där!

En gång såg jag en reklam på tv där tårna sjöng något om att de demonstrerade, det tyckte jag var väldigt läskigt faktiskt!

Annars vågar jag påstå att läget är ganska bra faktiskt, själv?

#10 - - Queen B:

Ordet "faktiskt" är ett väldigt bra ord kom jag på nu,

nästan lika bra som egentligen..

#11 - - emil:

Ja just det, jag kollar ju aldrig på tv, men jag vill minnas att den reklamen var lite obehaglig.



Läget är under kontroll här borta. Jag är dock sjukligt hungrig, men ingen som kan laga mat åt mig. Jag pallar nämligen inte. Men var har du fått ditt Queen B ifrån egentligen? Jag har några förslag i huvet men är säkert ute och cyklar så du kan ju berätta

#12 - - Sara:

Hej!

#13 - - Queen B:

Jag var också var också hunrig tills jag trixade ihop ett par mackor.. Det var väldigt jobbigt där en stund!

Mitt Queen B? Hm, to make a long story short:

Sabina blev Bina.. Bina blev B.. B blev queen B!

Bet you didn´t see that one coming huh? =)

#14 - - emil:

Queen B:

Faktiskt är ju faktiskt helt okej. Kan du förresten säga "Typiskt västkustskt faktiskt"? Om du kan det så vet jag en ännu svårare grej att säga.

#15 - - emil:

Sara:

Hej! Är det dataskärm-Sara som skriver?

#16 - - Sara:

jag vet inte vad du menar nu , så det är det antagligen inte.... tyvär? :S

#17 - - emil:

Queen B:

Ahhh, Sabina... hej! Du skriver skitroliga sms :) Vad händer i Upplands Väsby då? Om det inte sprängts och blivit parkeringsplats ännu...

#18 - - emil:

Sara:

Nej då är du en annan Sara. Trots att ni har så sjukt ovanligt namn. Men okej, då får du ha nåt annat smeknamn så jag kan skilja på er. Vad vill du ha för smeknamn? Dataskärm-Sara är alltså upptaget, sen får du välja vad du vill förutom det...

#19 - - Sara:

Hmm.. jadu... jag upptäckte för någon vecka sedan att världen är väldigt liten när du la upp en bild på en tjej, som jag... ja jag kände inte henne men iaf, visste vem hon var. fast det har inget med mitt smeknamn att göra iofs.. det var bara något jag ville ha sagt :P.

smeknamn alltså... funderar

#20 - - emil:

Sara:

Samma tanke slog mig tidigare idag, när jag var inne på Aftonbladets hemsida och såg en kille som jag... ja alltså jag känner ju inte honom men jag vet vem det är... Mikael Persbrandt, har gjort massa filmer.



Vem var tjejen du syftade på då?

#21 - - Sara:

haha, ja... jag har iaf träffat henne en gång. men du kanske har träffat micke också ?:D isf är jag avis på dig.



Hanna... tror jag hon hette, bor i västerås, har för mig hon väntar tvillingar.....? eller kanske har fått dom. min kompis, systers kompis typ.



Nynnande Sara kanske, för det gör jag mkt.. eller nu sjunger jag, men det är för att ingen hör :P, annars nynnar jag nog mest.

#22 - - Queen B:

Haha, man tackar! Misstänker att du kanske kan vara lite ironisk nu men heey det får stå för dig! =)

Väsby är ingen parkeringsplats än, tyvärr!

Skulle det mot förmodan bli det någon dag så får man ju en anledning att få arslet ur vagnen och göra det enda rätta, nämligen att flytta härifrån!

Här blir man antingen rånad av någon halvkriminell haschtomte eller nersprungen av förrymda kossor.. mycket märklig plats!

#23 - - emil:

Sara:

Ja Persbrandt har jag träffat många gånger på jobbet till exempel, och hjälpt honom några gånger. Han bor också här ute på Värmdö nämligen.



Ja, Hanna är min homegirl. Underbar tjej fast vi ses ju i princip aldrig eftersom hon bor där och jag bor här. Och nä hon har inte fött sina tvillingar men det är inte långt kvar nu.



Men dataskärm-Sara brukar också sjunga. Hon mailade en låt hon sjungit till mig en gång, så du får hitta på nåt annat smeknamn :)

#24 - - Queen B:

Vet inte om jag gillar ditt "Ahhh, Sabina... hej!" riktigt.. Är det inte ungefär så hjältar låter i filmer när de stöter på the bad guy,typ? =)

#25 - - Sara:

meen du kan ju inte ändra reglerna bara sådär.

du sa faktiskt "Dataskärm-Sara är alltså upptaget, sen får du välja vad du vill förutom det..."



Sådeså :(

#26 - - emil:

Queen B:

Jag skulle aldrig vara ironisk mot en främling på internet, aldrig! Okej, nu var jag ironisk, men inte när jag tyckte att du skriver sköna sms!



Alltså jag blir deprimerad när jag tänker på Upplands Väsby... vet inte varför. Enda gången jag varit där var nån efterfest för massa år sen en torsdagmorgon när folk var på väg till jobbet. Det var verkligen sjukt kul och hej och hå, men ändå fixar jag inte Väsby av nån anledning.



Bor du själv där eller hur ser situationen ut?

#27 - - emma:

Emil är en apa.

#28 - - emil:

Sara:

Okej, du får vara Nynnande Sara. Så nu har vi fastställt din identitet och superhjältenamn. Vad ska dina superkrafter vara?

#29 - - emil:

Queen B:

Ahhh, Sabina... hej!

Jag vet inte, uppfattas det så?

Hur skulle jag sagt då för att till hundra procent ha visat min genuina och bottenlösa glädje? Eller skulle jag varit mer laid back och bara "Sabina, wazzup?"

#30 - - emil:

emma:

Om du menar att jag är en Awesome Person Always så, ja, det stämmer bra.

#31 - - Sara:

typ kunna stanna tiden så jag slipper gå och sova snart...



har du något smeknamn?:)

#32 - - Sara:

det är kanske inte någon superkraft iofs. men ändå.

#33 - - emil:

Jag kan inte stanna tiden men jag slipper sova ändå, eftersom det inte är någon i närheten som håller en pistol mot mitt huvud och tvingar mig att sova. Vet dock inte hur pass lätt man hade somnat om nån dåre med pistol stod bredvid sängen. Aja.



Smeknamn på mig själv eller? Nä, typ inte, om man inte räknar med att Mange har ungefär åttatusen smeknamn på mig, så du får fråga honom i så fall...

#34 - - Sara:

åttatusen, kärt barn har många namn? :)

jag skulle säkert klara mig utan att sova, fast skulle bli lite jobbigt imorrn då. brukar inte sova så väldigt mkt, inte på nätterna iallafall...

#35 - - emma:

Nej Emil. Du är en jävla apjävlarjävel.

#36 - - Queen B:

Otroligt kreativt..

#37 - - Sara:

Godnatt emil :)

Upp