READY FOR A BRAND NEW DAY

God morgon.
Har jag gått upp tidigt eller inte gått och lagt mig ännu? Gissa fjorton gånger.
Funderar på om jag antingen ska sova nån timme innan jobbet, eller köra på tills det är dags att gå hemifrån. Eller se hur pass förkyld jag hinner bli genom att stoppa in skallen i frysen i 40 minuter och ringa till jobbet och sjukanmäla mig.

Jag hatar tisdagar för då är det inga roliga människor som jobbar.
Svarta Pärlan jobbar lite på förmiddagen bara, men sen är jag lämnad ensam med ett gäng fruntimmer jag inte riktigt har the time of my life med. Men vafan, om jag super ner mig lite nu så kan nog den här arbetsdagen gå att genomföra ändå. Synd att jag inte har nåt att dricka bara. Och senast jag kollade blev man inte full på O'boy.

Förresten ska jag GÅ till jobbet idag. Men det är ju bara typ  en halvmil så vem bryr sig.
Eller ja... jag bryr mig. Och tandläkaren till den person som undrar varför jag måste GÅ till jobbet kommer nog bry sig. Men nu ska jag äta frukost.

ALLMÄNT | |
Upp