SEMESTER I STOCKHOLMS SKÄRGÅRD


Jag har semester nu i 4 veckor. Då sitter jag inte vid datorn inomhus och skriver på bloggen så mycket, men det kommer så småningom. Det har varit lite mycket senaste dagarna bara, och videon återspeglar lite av det. Och var jag än är och vad jag än gör så lyssnar jag på Michaels musik, hela tiden.

Jag älskar att bo i Stockholms skärgård förresten, finns inget bättre ställe i världen på somrarna.
Nu ska jag bara döda den två kilo tunga mygg-jäveln som flygit runt i mitt rum hela natten, sen sova. Imorgon blir det mer sol, kanske några kalla öl inne i stan, och sen Hangover på bio på kvällen. Det var allt för mig just nu, förlåt för dålig och tråkig uppdatering, men gissa vad... jag orkar inte bry mig just nu. Men ska bli bättre.
ALLMÄNT | |
#1 - - -Milly-:

Tjingeling på dig! Önskar dig en underbar dag.

Är allt bra med dig?



Jag la till dig på bloglovin'

Om du tycker om min blogg får du gärna göra detsamma!



Kram :)

#2 - - farre:

Emil!



fan förlåt ... damn, det var ju precis detta vi pratade om när fotona togs på midsommar. jag har iaf köpt skivor nu. skicka din adress på facebook eller ngt så skickar jag dit. förlåt för att man varit en sådan kliché



hoppas allt är gott annars!

#3 - - Mange:

Haha fan vilket garv nån av brudarna har!

#4 - - Momo:

Kommer tydligen få erbjudande om att få pengarna tillbaka eller någon slags minnesbiljett med bild på MJ på för samma pris. Först tänkte jag ta biljetten men sen tänker jag på dessa jävla AEG som då tjänar pengar på hans död. Om de nu bryr sig, som de så fint kallar det i sitt uttalande, kan de väl ge pengarna tillbaka OCH en biljett, eller biljetten för halva priset eller något. 700 spänn för en biljett utan konsert liksom... Sen vet man ju inte värdet om några år iofs. Men ändå. Eller så tar man pengarna och donerar en slant, eller adopterar ännu en gorilla eller något. Make that change, du vet. Jag vetefan.



It's up to you vad du vill med din biljett.

Upp