...



Jag orkar inte.


ALLMÄNT | |
#1 - - Momo:

Då är vi två.

#2 - - Momo:

Kan inte titta på videon heller. Om jag hör hans röst just nu dör jag.

#3 - - emil:

Det var den låten jag mest såg fram emot.

Låten jag hörde som femåring och älskade skiten ur redan då.



Nä, jag pallar fan inte det här.

#4 - - jigga bizzle:

Det är sååå sjukt! fattar det inte.. både du & jag växte upp med musiken.. dansade som honom.. förstår hur du känner det. satt och tittade på CNN inatt, sa att dom inte hade fått det bekräftat än så man satt och hoppades att det inte stämde.. men sen kom det. helt galet. king of pop forever, ingen kommer någonsin att ens komma i närheten. //Jonathan

#5 - - Petra:

Det var man verkligen inte beredd på. Jag har liksom tänkt att han skulle vara odödlig. Det är helt sjukt. Usch, vad mycket minnen man har till hans musik.

#6 - - Rebecca:

Min livs största dröm va att få träffa den killen...King of pop är något han för aaaalltid kommer att vara! Hur död han än är så kommer han och hans musik vara i våra hjärtan! Man får tacka för att han ens huvutaget funnits... och gjort allt han gjort... han kommer aldriiiiig bli bortglömd... R.I.P. Michael - you are the king

#7 - - Mange:

Han var ju en grym artist inget snack om saken men folk som sitter och bryter ihop över detta förstår jag fan inte, kände ni killen bra? Hjärtat sa hej och tach helt enkelt, och det kan ju hända vem som helst.



Puss!







#8 - - Momo:

Om man inte förstår kanske man ska vara tyst då istället när det faktiskt finns folk som är förkrossade.

#9 - - Fian:

Haha Mange!



Jag blev fan skitledsen också, fick reda på det vid midnatt och kunde inte sova på hela natten till fredagen. Ingen här kände honom men man kan ändå vara grymt ledsen för att en speciell person dött, det är mänskligt.



Det kan hända vem som helst, men Michael Jackson var inte vem som helst.

Upp