BIGGIE SMALLS

Haha, jag gjorde precis ett litet experiment.
Jag råkade precis laga på tok för mycket mat, och tänkte för mig själv "Emil, din äckliga lilla kossa, om du äter upp allt det här kommer du inte behöva äta igen på en månad. Alternativt explodera och därmed tapetsera om väggarna i köket med spagetti och en fondvägg av köttfärssås."

Men så tänkte jag fuck it, jag ställer mig på badrumsvågen och kollar vad jag väger, sen slevar jag i mig hela skiten och kollar hur mycket jag gått upp i vikt efteråt. Emil, you're a fucking genius! Exakt vart i detta resonemang det ens finns en nyans av genialitet framgår inte, men det kändes jävligt rätt just då.

Ja i alla fall. Så trycker jag i mig alltihop, bara rakt in i trynet och ner i magen. Ställer mig på våg-jäveln och får se en text istället för siffror i displayen. "Error". HAHAHA. Antagligen är det nåt skevt batteri eller så stod jag helt snett, men det är mycket roligare att tänka att jag väger 150 kilo, vilket är maxgränsen för vad vågen klarar av.

Akta er snorungar, här kommer 150 kilo Emil på väg till McDonald's. Ur vägen bitches!


- Hey... how you doin?
ALLMÄNT | |
#1 - - Blackcat:

F-n att jag följde länken till din blogg nu är jag fast och du är alldeles för ung för mig jag är en MILF.

#2 - - N...:

Inlägget är postat kl 03:47. Så du menar på allvar Emil, att du ställde dig i köket och lagade spaghetti och köttfärssås klockan fyra på morgonen? Dude, that's crazyness.

Upp