FRÅGOR SOM CIRKULERAR I MITT LILLA HUVUD JUST NU


Hanna, ska jag fortfarande komma och hälsa på er i Västerås i helgen eller?
I så fall: när då och vad tänker ni göra för att underhålla mig så jag inte tröttnar?
Vad behöver jag ha med mig? Räcker sprit och ett glatt humör?
Kommer alla Västerås-tjejer bli kära i mig, och kommer alla Västerås-killar vilja döda mig på grund av det?

Min jävla mobil funkar inte just nu och du är inte på msn, men jag vet ju att du hänger på min blogg med 2 minuters mellanrum från morgon till kväll så jag drog upp det här stället.
ALLMÄNT | |
#1 - - Hanna:

Emil, klart du skall komma och leka med mig och wonderwoman. Har ett gäng folk som kommer över på fredag kväll för att härja loss till din ära. Okej, det var en lögn, men du har ju alltid mig och mina hejdukar till din tjänst! Det blir nakna tjejer och bootyshaking hela natten lång.

Sprit, glatt humör och en kompis till wonderwoman är allt som räcker. Någon måste ju få hooka i helgen, and it aint gonna be me!



Svaret på de andra två frågorna kan du redan. Västerås-tjejerna kommer att kasta sig över dig med öppna munnar och bröst utan bh. Männen kommer att stå bakom varje hörn, redo med en batong och baseballträ.



Vi älskar dig Emil!

Upp