DAGENS SMS

Ja, min mobil funkar igen som sagt.
Ring mig om ni vill, numret börjar på 07 sen är det bara chansa på resten.

Men tydligen sparas bara SMS och sånt i 3 dagar var det nån som sa, sen försvinner dom från jordens yta om man inte fått dom innan dess. Varpå alla mina födelsedags-SMS samt alla Emil-får-jag-sova-med-dig-ikväll-SMS kommit bort under tiden min mobil var avstängd. Så när jag slog på mobilen igår fick jag bara ett SMS, och det var från ett nummer jag inte kände igen. "Går det bra eller?" stod det, och jag svarade "Ja".

Nu efter jobbet hade samma nummer försökt ringa mig tusen gånger, och skickat flera SMS. Bland annat "Om jag inte får nyckeln till cykeln nu så bryter jag upp låset!". Och det var där nånstans jag började misstänka att personen i fråga har fått fel nummer, jag har nämligen ingen cykel.

Men jag skrev tillbaka i alla fall.
"Ja gör det du".

Personen svarade direkt. "Nu har jag brytit upp låret".
"Oj då, gjorde det ont?" blev mitt svar på det.
DAGENS | |
#1 - - Fian:

Haha som den där reklamen

"Men vi har ju ingen mulltoa?"

"Nej! verkligen inte!!"

Upp