LADYBOY

Ikväll ska jag ha en tjejkväll.
Jag har två tjejfilmer på schemat, Dirty Dancing och The House Bunny.
Till detta har jag naturligtvis köpt hem massa godis och glass.
Jag har däremot inga väninnor som kommer över på ett glas vin eller tolv, men det får gå ändå.

Jag kommer nog vakna upp imorgon bitti med premenstruella spänningar och blod från min slida som jag med största sannolikhet kommer att ha utvecklat under natten. Och eftersom jag inte har några tamponger hemma får jag väl göra det bästa av situationen och rulla ihop en handduk som jag trycker upp fittan.
Eller nä förresten, så slapp ska jag fan inte vara. Jag kommer vara så tight att jag till och med kommer ha problem att föra in en liten tops i snippan. Det kommer killarna gilla. Inte som ni andra slampor med grottöppningar där nere. "Som att slänga in en trumpinne i en gympasal". Det gillar inte killarna.

Nej nu får ni ursäkta mig. Är lite upptagen.
Tånaglarna kommer ju inte målas av sig själva liksom. *Fnizz fnizz*

ALLMÄNT | |
#1 - - Momo:

De killar som har råkat ut för sk grottor (hahaha) kanske ska börja titta på sin egen storlek istället. Vi är ju iaf anpassningsbara.

#2 - - emil:

Ja, jag vet. Det är det första jag säger till en kille som klagat på att helgens ragg hade en grottöppning. "Som att slänga in en tandpetare i Globen."



"Jaha, men det kanske är din lilla spädbarns-pillesnopp som är det egentliga problemet, har du tänkt på det va va va?"

Upp