IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG

image36

Här är min bästa kompis i hela världen, Maria.
Hon fyller 24 år idag, men eftersom hon inte har några vänner så tänkte jag att det vore jättesnällt om ni som läser det här bara kan slänga in ett "grattis maria" eller vad i helvete som helst i kommentarerna, låt kreativiteten flöda.
På så vis kanske hon dessutom förlåter mig för att jag glömt bort hennes födelsedag dom typ senaste 7-8 åren.

Låter det som en genomförbar grej?

Jag kan börja... GRATTIS MARIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kram / Emil
ALLMÄNT | |
#1 - - Anonym:

grattis maria hipp hipp hurra! :D

#2 - - Anonym:

GRATTIS!! Hoppas du får dagen av dagar!! =)

#3 - - Anonym:

Grattis!

#4 - - Anonym:

Grattis Maria!!!

#5 - - Anonym:

GRATTIS MARIA DU ÄR BÄST I VÄRLDEN!!! :)

#6 - - Anonym:

GRATTTIS DU ÄRDEN LJUVASTE MÄNNISKAN THERE IS

#7 - - Annchen:

Grattis Maria. Ha en fin dag och ät lite tårta. Om den inte är god kan du alltid slänga den på någon. Emil?

#8 - - Anonym:

Grattis på 24-års dagen! jävligt snygg också =)

#9 - - Johanna:

Grattis Maria! Du är lik Lina Englund.

#10 - - Anonym:

Grattis på födelsedagen.!!!

#11 - - Jenny:

Gratulationer på bemärkelsedagen lilla fröken!

#12 - - Johanna:

Det är jag som tar bilderna med min SE K810i. :)

#13 - - Anonym:

grattis tjejen =) sup inte för mycket ikväll! =)

#14 - - Lissan !!:

Jag ska inte va sämre...hehe
Grattis Maria !!

#15 - - Maria Ingeborg:

Haha älskade emil, vad gullig du är. :) Nu blev jag faktiskt glad, genuint glad.

Upp