I WAS BLIND BUT NOW I SEE

image34
" Gosh! "

Precis hemkommen från Sveriges huvudstad där jag och hon som födde mig var och käkade lunch plus besökte en optiker så jag kunde fixa glasögon. Jag har ett par hemma som kommer från lumpen där jag valde den modell som inte var snyggast, utan den som var minst ful. Om ni sett Sällskapsresan och vet hur Stig-Helmer ser ut så kanske ni får en uppfattning. Sen lossnade en skruv från bågen så jag tryckte dit en liten spik som jag böjde till, och med lite enkel huvudräkning kan man då avgöra att det ser ut som skit och inget annat.

Folk blir med all rätt svårt chockade när jag berättar om hur jag hanterar mina linser. Mitt rekord är att ha haft i samma par i ögonen utan att ta ut dom en enda gång 7 månader i sträck. Slå det om ni kan. Det är ju trots allt en tävling, den som först blir blind vinner.

Så nu äger jag en rock, en frisyr och ett par glasögon. Då kan man ju inte gå runt och lyssna på hiphop längre, vilken musikstil associeras man med då? Tysk synthpop?
ALLMÄNT | |
#1 - - Annchen:

Grattis, du gör dina ögon en tjänst. Fick du alla farfars kläder eller? Jonas ville inte ha nåt? Ni bor ju inte så omänskligt långt ifrån varandra dock, så det går ju att låna om det skulle vara så.

#2 - - sybr:

när jag blir stor ska jag ha 2 hundar. en ska heta napoleon och en ska heta dynamite.

#3 - - Nina:

Haha ojoj. Stackars dina ögon. Jag tycker att det är grymt jobbigt med linser och glasögon. Och att inte tala om DYRT. Huvva.

Upp