AND YOU CAN GET THIS LAPDANCE HERE FOR FREE

Helt jävla nyvaken. Och jag har nära till tårar av irritation på grund av min telefon som ringde 600 eller 601 gånger medan jag låg i sängen och försökte sova.
Huvudvärken är borta nu i alla fall, thank you very much. Jag blev rätt marackas igår men nu kan man ju kliva in på spriten igen med gott samvete.

När jag kom hem idag sjönk jag ner framför datorn och lallade runt på youtube nån timme i ett försök att hitta nån rolig djur-som-attackerar-människor-video. Jag kan vara rätt skadeglad ibland, ju värre videos desto bättre. Men jag hittade en här som slutade lyckligt för alla inblandade. Den här gubben måste fan ha pungkulor the size of badbollar. Så jävla iskall:



Hade det där varit jag kan jag lova er att man hittat mig i skogen nån vecka senare i en hög av blod, bajs och tårar.

Jaha, och efter det så gick jag och Jonas ner till bolaget och köpte kärlek till kvällen, plus varsin svettig pizza inne på Sibylla. Livet känns alltid bättre dagen efter en duktig fylla när man har fått nåt flottigt i sig. Pizza, cola och en cigg, sen är man unstoppable.

Nu är jag dock sliten som ett missfall, men jag kom precis på hur jag ska komma in i matchen igen: Sätta på Winnerbäck - Stockholm på högsta tänkbara volym och köra allsång medan jag svidar om och tar första ölen för kvällen. Fan vad bra.

JA DET E SKÖNT O VA I SMETEN, DET E SKÖNT O KÄNNA PULSEN, O DET E SKÖNT O BO I STOCKHOOOOLM

Oj oj oj, nu skulle ni vara här, sån jävla stämning det blev.
Ain't no party like a Emil party cause a Emil party don't STOOOOOOOOOOOP!
ALLMÄNT | |
#1 - - yazmina:

trevlig kväll :)

#2 - - Jossan:

Missa inte Earth Hour ikväll! Läs mer på min blogg. :)

#3 - - emil:

yazmina:
Tack, vad unik jag känner mig.

Jossan:
Det låter sjukt spännande, jag skyndar mig dit direkt.

#4 - - erika:

haha vilken mupp du är :)
"jag skyndar mig dit direkt"

... du tänkte inte på att stänga av mobilen.. inte ens lite tänkte du på det, efter 578e samtalet?

#5 - - emil:

Men mobilen låg på bordet 1½ meter bort, vilket var 1½ meter för långt för att jag skulle orka röra mig dit i det tillståndet jag befann mig i.

#6 - - Lydia -:

"Livet känns alltid bättre dagen efter en duktig fylla när man har fått nåt flottigt i sig. Pizza, cola och en cigg, sen är man unstoppable."



So damn true!

Upp