SITTING IN THE MORNING SUN

Femte natten i rad som jag inte sovit en enda sekund, det är skevt till och med för att vara jag.
Jag vet att ni älskar när jag pratar om min dygnsrytm. You love that shit.

Nu känns det som jag sitter i en motorbåt med 300 hästkrafter som dundrar fram över vågorna. Men det gör jag inte, men det känns så. Varför då Emil, är du full? Nej, men min datorjävel låter som en jävla motorbåt just nu. Ungefär var femte minut blir jag lack på riktigt och sparkar till den hårt som fan med högerfoten, då blir han rädd och är tyst i typ fyra sekunder, sen börjar han igen. Hade han varit en människa istället för en dator hade jag skjutit sönder knäskålarna på honom, krossat näsbenet med en högerslägga, brytit ryggraden på tolv ställen med välriktade sparkar, för att avslutningsvis stycka kroppen och lägga skiten i sopsäckar som jag dumpar i Östersjön. Sen skulle det vara roligt att se hur kaxig han var efter det.

Drog iväg till jobbet och handlade frukost nyss. Var tvungen att sysselsätta min kropp med nåt så inte trötthetens klor griper tag i mig och släpar in mig i dekadensens mörka grotta, det har nämligen hänt lite för många gånger den här semestern.
Kul att se mina kollegor arbeta när jag har semester och solen skiner.
Anni kommer fram och undrar ifall jag vet vart det finns typ pajdeg eller nåt sånt jävla skit, som nån kund hade frågat henne om. "Nä, jag har ingen aning. Men jag kan berätta hur lite jag bryr mig om du vill?".
Måste göra nåt vettigt idag känner jag, ringde Danne på morgonen för att höra om han ville dra och spela fotbollsgolf, men killen hade stuckit till Göteborg med frugan över helgen. Sviiiiiiiiiiiikare, vår vänskap är ÖVER!

Nu väntar jag bara på att Mange och Jonas ska vakna, under tiden sitter jag och dricker Red Bull som om det var vatten i öknen. Eller öl på en uteservering. Jag vill dricka bärs nu känner jag, är det för tidigt att knäcka en jävel klockan ett på eftermiddagen?

- Emil, det är aldrig för tidigt att dricka öl, det vet du.

Det där var djävulen på min högra axel som viskade i mitt öra, nu rundar jag av.

ALLMÄNT | |
#1 - - Malin:

Du var med typ tre-fyra killar, ni stog och hängde framme vid scen efteråt. Jag kan ha fel?

Upp