ANLEDNING NUMMER 468945 ATT HATA SL

Jag bor i Gustavsbergs Centrum. Bussjäveln ska ALLTID stanna i Gustavsbergs jävla Centrum.
ALLTID.
Undantagslöst.
Jag ska inte behöva plinga, eller på annat sätt indikera att jag ska gå av bussen för att den ska stanna, den SKA för i helvete stanna. För i helvete.

Men nu gjorde den inte det. Så jag fick GÅ en kilometer extra bara för det.
SL - Satans Luder. Jag hatar er och ni kan dra åt helvete.

(Ja, jag SKA fixa körkort nån gång...)
ALLMÄNT | |
#1 - - Therese:

:D Tack för en sjuukt välskriven blogg som alltid piggar upp!



Ska vi tävla om vem som tar det efterlängtade körkortet först? Du har två års försprång, eftersom att jag lovat mig själv att ta det max en vecka efter min 18 årsdag. Priset är.... självklart att slippa sl. Kan lova att de jävlas mer med mig än dig, oavsett hur jag gör ska pendeltåget komma förtidigt när jag är liite sen, så jag missar det. Och de gångerna jag för en gångs skull är i god tid, ska det självklart vara 5-15 minuter sent.

Upp